Trener dere under svangerskapet?

Jeg jogger/går raskt to ganger i uka. Prøver å ta litt styrke innimellom også. Klarte å løpe til 6. mnd sist og håper jeg klarer det denne gangen også. Det er litt pes, men gir meg masse! Energi, overskudd og litt mer tålmodighet med barna for å nevne noe. Kjenner jeg har litt kampvilje, når man går igjennom sitt 7. svangerskap kan man ikke bare gi opp ;)

Nei, dessverre. Jeg er sykemeldt pga noe annet enn graviditeten for tiden, noe som gjør at jeg ikke kan trene:(

Jeg prøver å trene tre dager i uken. Trener styrke på hele kroppen, men går også på spinningtimer nå og da;).

Jeg trente mye før jeg ble gravid, men med denne forbaskede kvalmen så er det vanskelig nå, synes jeg.. Jeg får til 1-2 ganger i uka nå, da som oftest zumba eller vanntrening :-)

Jeg jogget 2-3 ganger i uka frem til forrige uke, da fikk jeg løpeforbud pga bekkenet. Prøver å trene styrke et par ganger i uka og går rask og lang tur minst 5 ganger i uka.

Jeg har hund så går en del lange turer, sykler av og til. Ellers har jeg mange skritt på jobb! :)

Har en så fysisk jobb at jeg ikke helt ser poenget i å trene. Må nok trene til høsten for det er viktig å holde seg i form, også gleder jeg meg til å gå småturer i fjellet i sommer :-)

Går til og fra toget/jobb og tråkker mye rundt på jobb, så synes det får være greit ;) Har planer om å utnytte svømmehallen litt mer fremover også.

Før kvalmen syklet jeg og jogget. Etter kvalmen kom er jeg ikke istand til noen ting. Ganske kjedelig.

Jeg investerte i et treningsprogram og kostholdsplan før jeg ble gravid. Så jeg prøver så godt jeg kan følge det fortsatt, da jeg har fått det tilpasset til meg og at jeg er gravid. Men jeg er veldig redd når jeg trener merker jeg. Redd for å skade den lille, eller gjøre noe som kan føre til at jeg mister.. Det er kjedelig. Vil på en måte kose meg mer med treningen!

Jeg jogger/går raskt to ganger i uka. Prøver å ta litt styrke innimellom også. Klarte å løpe til 6. mnd sist og håper jeg klarer det denne gangen også. Det er litt pes, men gir meg masse! Energi, overskudd og litt mer tålmodighet med barna for å nevne noe. Kjenner jeg har litt kampvilje, når man går igjennom sitt 7. svangerskap kan man ikke bare gi opp ;)

7.svangerskap ja, all ære til deg!! Men det er ikke noe som er bedre enn å kjenne energien og overskuddet man får fra treningen;)

Trener spinning og styrketrening ca 3 ganger i uka, men har vært litt mer forsiktig med å presse meg selv på spinninga. Tør ikke gi like mye, redd for at det ikke er bra hvis jeg får veldig høy puls..
Skal prøve å trene så lenge som mulig :smiley-bounce012

Går ca. 1 time tur hver dag :) to lange bakker på turen, så foreløpig er det trening nok. Muligens jeg spinner litt i sommer.

Trente før jeg ble gravid. Føler meg ikke i form til å trene siden jeg ofte er kvalm og kaster opp en del. Slutter som oftest 4 på jobb og det tar nesten 1 time hjem og så er jeg helt ferdig.... Kunne jo trent helg, men er som oftest så sliten da også.

Hadde ikke tid eller ork før graviditeten, og ihvertfall ikke nå! Får vel tilsnakk av legen tenker jeg :-P

Trente mye før graviditeten, men nå er jeg ikke i form til å trene da jeg er så dårlig.. Men savner å trene.. Når formen er bedre så skal jeg trene hvertfall :) lurer på hvordan det blir å trene Poledancing å være gravid :p

Back
Topp