Trener dere noe...

Trener regelmessig styrke pga bekkenet, må nesten nødt til det, hvis ikke blir jeg nok kjempedårlig. Har også syklet og svømt litt når jeg har hatt litt ekstra energi. Turer går desverre heller dårlig med bekkenet, det savner jeg!
Jeg savner også å kunne gå på tur. Særlig nå når jeg starter ferie. Vi går ofte på små fjellturer eller i marka, og det er så hyggelig å gjøre sammen. Så kjedelig å ikke få det til!!:(

Ikke flust med energi, men begynte med litt styrketrening i går og skal prøve å få gått litt flere turer framover. Sv.diabetes er i hvert fall godt for noe; nå er jeg helt nødt til å komme meg opp av sofaen. ;-)

Etter vært helt sengeliggende fra februar til mai, har jeg begynt å trene kroppen opp igjen siste 2 ukene, før det med lengre og lengre turer. Nå super lett styrke trening og veldig korte jogge Intervaller 3 ganger i uka og 1 timestur. Har trent før men da mye tyngre, men hakke sjans nå. Er bare glad kroppen begynner fungere i det små igjen :) + slipper å stresse med å være innaktiv før fødsel som kan gi tyngre fødsel

Svømming er skånsomt og et godt alternativ :)

Trener med PT en gang i uken. Skikkelig rolig styrketrening. Har ikke hatt energi og form til mer i det siste. Men har lyst å få til litt mer aktivitet framover.

Lite trening nå for tiden gitt :P Holder meg jo i aktivitet, og har gått lengre turer (8 km) innimellom, men merker at jeg orker mye mindre nå. Har jogget litt frem til for ikke så lenge siden, men de siste gangene har jeg fått litt vel vondt i magen av det, kjennes ut som en blanding av sting/hold og strekk i ene siden nede på magen. Så da holder jeg meg til å gå :P

Trener til vanlig, men blir lite i ferien dessverre!:( fikk svømt 500 m i går da, ikke lange turen, men må bare ta det man får!:p

Back
Topp