Trener dere jenter?

Platina86_Venter nr 3

Andre møte med forumet
Hvordan er formen deres?
Her er den ganske bra bortsett fra at jeg er trøtt hele tiden. Slitsomt, men håper det snur snart, for er jo 13 uker på vei nå.

Trener dere, og ev hva?
Selv trener jeg ca 4 ganger i uken, og håper å kunne forsette med dette. Var flink og trente i de to andre svangerskapene også. Nå for tiden er det mest styrke, da jeg jobber når det går timer jeg kunne tenkt meg å være med på.
Må ærlig innrømme at jeg er redd for å "ødelegge" kroppen min denne gangen. Magen har allerede begynt å vise seg. Og det er koselig det altså, men alikevell er jeg livredd for å bli stor og ikke klare å komme i fom igjen. Vet ikke hvorfor jeg bryr meg så mye om det.. men.. Bare er sånn. Kanskje jeg ikke er alene om å ha det sånn?

Hvordan er formen deres?
Her er den ganske bra bortsett fra at jeg er trøtt hele tiden. Slitsomt, men håper det snur snart, for er jo 13 uker på vei nå.

Trener dere, og ev hva?
Selv trener jeg ca 4 ganger i uken, og håper å kunne forsette med dette. Var flink og trente i de to andre svangerskapene også. Nå for tiden er det mest styrke, da jeg jobber når det går timer jeg kunne tenkt meg å være med på.
Må ærlig innrømme at jeg er redd for å "ødelegge" kroppen min denne gangen. Magen har allerede begynt å vise seg. Og det er koselig det altså, men alikevell er jeg livredd for å bli stor og ikke klare å komme i fom igjen. Vet ikke hvorfor jeg bryr meg så mye om det.. men.. Bare er sånn. Kanskje jeg ikke er alene om å ha det sånn?
Formen min kunne vært myyyeee bedre. Oppkast og kvalme "/ irriterer meg idag .. ryggen er vond ! Men alt er verdt dette ♥♥♥♥ så ingen trening på meg :( bra du trener :) litt mage på meg hihi ♥♥♥

Hadde jeg endelig greid det! :(
Går en tur i ny og ne da... :)

Jeg trener zumba 5 ganger i uken og går en tur på 2 timer med hunden :) ååå bare elsket det :) til etter jul kommer jeg til å trene max 3 ganger i uka og tur hverdag :) hadde ikke funka uten trenig :)

Jeg har ikke trent siden begynnelsen av oktober. Har for det meste vært sengeliggende, men nå begynner formen å komme seg igjen. Kjøpte faktisk boken "trening for kule mager" i går :) Må begynne litt forsiktig igjen, men jeg skal igang. Helsegevinstene er jo formidable. Jeg bryr meg ikke så mye om ekstra vekt. Har gått opp 20-25 kilo i to svangerskap tidligere og det forsvinner jo igjen, men jeg tenker at fødsel, bekkenbunn og kondis kan bli bedre. Kanskje jeg får mer energi av det også :)

trener 4-5 ganger i uka, men hatt 1 mnd pause nå pga ekstrem kvalme. Men begynt igjen nå :D
29 Desember skal jeg på mitt 2 spinningmaraton på under 3 mnd :D :D 3 timer på sykklen. FIn avsluttnng på året :D

jeg trente håndball, men jobber de dagene det er trening nå.. men har ikke noen stillesittende jobb da, og er generelt aktiv av meg. så har troa på at det går bra.. :) men når jeg jobber litt mindre, ffra februar av, så tenktejeg å gå turer iallfall.. :)

sliten nok etter jobb... men nå når jeg får mere fri, så skal jeg vel gå turer :)

svømmer to ganger i uken :) men tørr ikke trene på treningstudio da jeg er livredd for å få like store problemer med bekkenet og ryggen som sist gang. Da er svømming mye safere :)

Kvalm hele dagen, null energi og det har ført til lite( les null) trening på meg dessverre...håper det blir bedre etterhvert og at jeg får trent litt, da er man jo bedre rusta til fødselen og :)

Back
Topp