Trener dere jenter?

Hekla85

Elsker forumet
Har nettopp vært å trent litt kondisjon ca 40 min på ei sånn Skywalker-ting.....
Føler jeg bare må trene, veier 83 kg i forhold til sist startvekt på 77, så uff....ser for meg de mange kiloene som skal komme rasende på :(
Jeg trener så godt som aldri, men skader jo ikke å begynne litt forsiktig nå :)

Trener dere noe?

Må sies at jeg ikke har blitt kvalm enda, men har jo ikke nådd uke 7 enda, så alt kan jo snu seg!

Trener ikke så mye desverre. Burde virkelig gjort det! Men går meg en fjelltur/lang tur hvertfall to ganger i uken. Desverre virker det som kvalmen og trøttheten kommer til å ta overtaket nå i første trimester. Men får tenke positivt, og håpe jeg klarer en tur innimellom når formen tillater det.

Jeg pleier å trene flere ganger i uka, til vanlig... Etter at jeg fant ut jeg var gravid har jeg droppet treningen... Er så redd for å presse meg for hardt! For når jeg trener, trener jeg hardt!

Nå er det to uker til ferie, og når jeg er tilbake er jeg 10. Så tenkte å få satt opp et program da... Med manualer og litt tilpasset gravide damer;-)

Blue_Bubbles skrev:
Jeg pleier å trene flere ganger i uka, til vanlig... Etter at jeg fant ut jeg var gravid har jeg droppet treningen... Er så redd for å presse meg for hardt! For når jeg trener, trener jeg hardt!

Nå er det to uker til ferie, og når jeg er tilbake er jeg 10. Så tenkte å få satt opp et program da... Med manualer og litt tilpasset gravide damer;-)

Hehe, flink du er til å trene til vanlig da :)
Jeg er ikke noe særlig flink til å presse meg, hehe, så tror foreløpig jeg skal greie meg fint :) Men tenkte også jeg må få meg et sånn "gravid-program", så kanskje det blir lettere å fortsette å trene etter fødselen også :)

AdMa skrev:
Trener ikke så mye desverre. Burde virkelig gjort det! Men går meg en fjelltur/lang tur hvertfall to ganger i uken. Desverre virker det som kvalmen og trøttheten kommer til å ta overtaket nå i første trimester. Men får tenke positivt, og håpe jeg klarer en tur innimellom når formen tillater det.

Ja, nå må man bare lytte til kroppen og ta de tegnene den gir oss :) Men tur e jo kjempe fint, og spesielt i ulent terreng :)

jeg er altfor trøtt til å orke noe. kunne seriøst sovet døgnet rundt! all ledig tid går til lille jenten min <3   I sist graviditet gav trøttheten seg rundt uke 12, og da var jeg flink og jogge, svømme og sykle. håper jeg er like flink denne gang ;)

jepp, trener ca 3 ganger i uken : jogging, corebar og step med styrke. Alt gåt an, du kjenner selv når det blir for mye/tungt :)

Nei. Har en fysisk krevend jobb og detr trning nok for meg. når jeg kommer hjem er det minsten og gubben som er prioritert.

Jeg trener - eller trimmer i hvert fall. Går/småjogger, sykler og sånn. Skal komme meg på treningsstudioet og løfte litt vekter igjen snart, for nå begynner jeg å bli slapp i fisken. Har fått skrekken etter sist svangerskap da jeg gikk opp 30 (!!!!!) kg, så nå er jeg forsiktig med hva jeg putter i meg og rører meg så mye jeg kan.

Jeg trener akkurat som jeg gjorde før jeg ble gravid. Dvs jeg jogger mye og trener styrke et par dager i uken.
Har spurt lege om dette, og han sier det absolutt ikke er farlig, heller omvendt. Man kjenner jo sine egne begrensninger, så så lenge det ikke gjør vondt eller er ubehagelig er det ingenting i veien for å trene i vei:) Det ligger også et treningsprogram her ute på babyverden der en personlig trener viser gravid øvelser :)

Her er det null trening, har fått aktivitetsforbud da jeg har et risikosvangerskap denne gangen her,  etter 3 SAer og 1 MA siste året :(

Back
Topp