Trener dere, isåfall hva trener dere? :)

chicofebruar

Blir kjent med forumet
Hva trener dere jenter? Har tidligere trent pulsstep og en del styrke. Men har hørt at jeg nå som gravid skal være forsiktig med hopping. Og hvordan er det med styrketrening? Noen som vet?:)

Jeg har vært skikkelig dårlig til å trene, Har nesten ikke engang gått tur... Har nok kommet inn i en dårlig sirkel, kombinert med at jeg er så trøtt og uggen. Tidligere har jeg trent zumba, men har ikke turt pga at det kan innebære litt hopping.Men så er jeg veeldig overforsiktig, fordi jeg har hatt en ma før. Har hørt at du kan trene styrke, men at du må være forsiktig med det. Ikke noen tunge løft. Men tror at de som har drevet med det før kan gjøre mer enn nybegynnere. Har trent et par ganger på sånne pace-apparater, må vel være rimelig safe ;) Har også planer om å svømme - tror det skal være bra for både kondis og kjernemusklaturen :)

Jeg trener ikke så mye...er så vidt jeg går litt, men kan ikke gå så langt el fort. Har alt fått bekkenløsning, og kjenner det veldig godt etter gåturen:( Men prøver iallfall å være litt aktiv, så jeg ikke blir sittende for mye :)

Må begynne igjen nå, vært så kvalm og slapp! Må lese litt å høre om de vet på sats hva kan gjøre/ikke gjøre..

jeg svømmer 1-2 ganger i uken, skulle prøve å være flink til å trene kondisjon og lett styrke også, men det har sklidd litt ut. Trening er kjempe viktig når man er gravid, man minsker sjansen for svangerskapsdiabetes og andre påkjenninger på kroppen utrolig mye!

Jeg har dessverre sluttet helt å trene etter at jeg ble gravid. Jeg har rett og slett ikke overskudd til det. Jeg har en veldig krevende og stressende jobb så når jeg kommer hjem fra jobb så er jeg helt utkjørt og ligger kun på sofaen. Håper det vil bedre seg nå som jeg er over 12 uker, trøttheten skal vistnok gi seg noe da. Håper å få startet opp med trening igjen da :)

Jeg trener IKKE når jeg er gravid - tør rett og slett ikke.. *historie*

Men går litt med hundene, men kjenner det også dessverre i bekkenet denne gangen.. :/ Hadde håpet å være like sprek i dette sv.skapet, men må kanskje jobbe litt mer for det :P Skal prøve å gå litt mer for hver dag, for tror ikke det hjelper å bare ligge på sofa'n ;)

Back
Topp