Noen som har lagt inn årene? Går dere tur? Er kroppen helt vrak, eller jogger du kanskje fortsatt?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jogget frem til jeg måtte slutte i midten av juli, da jeg ikke la på meg i svangerskapet. Flere som har opplevd det samme? Nå går det i turer og sykling, men savner å kunne jogge.
Jeg prøer å komme meg på crossfit 2-3 ganger i uka, så lenge formen tillater det, sliter med litt kranglete bekken og stadie kynnere, men merker ikke noe særlig til det når jeg trener. Men er veldig sliten etter trening og krever en del søvn ifm det.... men tenker at det er greit å trene, så lenge jeg ikke har vondter og tar hensyn.
Her går det i trening rettet mot bekkenet, alt annet nytter ikke. Har prøvd å gå noen turer, men det er ikke verdt det i ettertid![]()
Trener fortsatt step og aerobic, men bare to ganger i uken. Jogging er helt umulig med bekkenet for tiden. Holdt det gående til frem til for en mnd siden, men måtte løpe intervaller for å klare det. Langkjøring var helt uaktuelt for kroppen omtrent fra 4mnd...!
Helde meg t treningo hos fysioterapeuten, bekkenet streike og energien e på bunn![]()
Går nesten ikke tur en gang nå etter bekkenløsningen. Er så mye bakker her så må kjøre før vi går
-Fra appen-
Jeg har trent med fjelltur, spinning og jogging frem til for to uker siden, da meldte kynnerene seg.. Så nå kan jeg knappes gå 100 meter uten at jeg får kynnere, og dersom jeg ikke gir meg blir de vonde. Men jeg tåler faktisk av en eller annen merkelig grunn spinning, så jeg prøver å få til det to ganger i uken i tillegg til en rolig gåtur![]()