Trenegr liit trøst!!!

helen79

Forumet er livet
Går fremdeles svimmel, som jeg har skrevet om før. Nå de siste tre dagene har det vært forferdelig. Som om jeg er beruset.
Har flere ganger trodd jeg var blitt frisk igjen, men så plutselig er det på an igjen. Å slik har det vært siden midten av august. Skal til ørelege 6. februar, så det blir jo spennende. Men kan jeg få be om lov til å synest litt synd på meg selv, ikke det lov avogtil?

Jo, det er lov!!!!!!

Go kose klem fra meg!!!!!!

Stakkars liten. Føler med deg.

Må si det at jeg kan faktisk skrive riktig stort sett, men denne gangen ble overskriften feil.

huff...
håper du blir bedre snart...
kleem[:D]

uff stakker deg:([&:]
Kan jo hende du har virus på balansenerven (husker ikke hva det heter) da blir man veldig svimmel og det kan vare over lang tid.

Glemte å si at det er sånt virus jeg har. Gud kor plagsomt det er. Noen ganger har jeg vært så utafor pga det at tårene bare renner.

God bedring!!!

Trøsteklemme

trøste klem til deg fra meg, god bedring da [;)]

uff, får håpe du blir kvitt det snart. er noe dritt når det står på. det som er så kjipt er at det pleier å vare en stund før en blir bra igjen. så krysser fingrene for deg at du blir bra snart.
ORIGINAL: helen79

Glemte å si at det er sånt virus jeg har. Gud kor plagsomt det er. Noen ganger har jeg vært så utafor pga det at tårene bare renner.

ORIGINAL: kjersti1234

uff, får håpe du blir kvitt det snart. er noe dritt når det står på. det som er så kjipt er at det pleier å vare en stund før en blir bra igjen. så krysser fingrene for deg at du blir bra snart.
ORIGINAL: helen79

Signerer!
Jeg hadde det en hel vinter en gang. Sjanglet meg i vei på skolen og greier, men det gikk over - heldigvis [:)]. Og når det går over, er alt bra igjen. Trøst deg med det. *masse klemmer*

uff da....føler med deg

Back
Topp