Trene

Karma27

Forumet er livet
Tenkte å våge meg på Tabata-time i dag.. Er egentlig panisk over at jeg skal gjøre noe "galt", men kan jo ikke bo på sofaen de neste 31 ukene, bare fordi jeg er redd..?
Er ufattelig trøtt,så lurer på hvordan det kommer til å gå! Meen, får gjøre de stasjonene jeg klarer! Så selv om det skal bli godt å trene igjen (ikke trent på 5 uker nå), så gruer jeg meg for det.. Tenk om jeg sovner :p
 
Så flott om du har overskudd til å trene litt. Her har det dabbet helt av etter at kvalmen kom. For fosteret sin del tror jeg ikke du kan klare å skade noe ved "vanlig trening"!? Men kanskje være obs på enkelte øvelser i forhold til bekkenet? Lykke til med treningen (tror ikke du sovner, tabata er vel ganske intenst? :D)
 
Så flott om du har overskudd til å trene litt. Her har det dabbet helt av etter at kvalmen kom. For fosteret sin del tror jeg ikke du kan klare å skade noe ved "vanlig trening"!? Men kanskje være obs på enkelte øvelser i forhold til bekkenet? Lykke til med treningen (tror ikke du sovner, tabata er vel ganske intenst? :D)
Har egentlig ingen overskudd til trening, men klarer ikke å komme med en god nok unskyldning til hun jeg trener med :p har liksom sneket meg unna lenge nok :p
Har fått beskjed om at jeg ikke trenger å gi 110% på Tabataen, heller ta ting i mitt tempo, og bare de øvelsene jeg klarer ;)
Blir spennende å se hvor utslått jeg blir :p
 
For meg har det blitt fryktelig dårlig med trening så langt i svangerskapet. For trøtt, kvalm og sliten, rett og slett. Har forsøkt meg litt på å gå tur, og å hoppe av bussen noen stopp før hjemme, og ta bena fatt den siste biten. Prøver meg også litt på trappene på jobb.

På søndag var vi (mannen min og jeg) ute og gikk tur i omtrent en time. Jeg vet ikke om det var den fysiske anstrengelsen eller varmen som gjorde det, men jeg var helt ødelagt etterpå. :hungover: Lå på sofaen resten av dagen, og følte ikke jeg ble meg selv igjen før på onsdagen!
 
Har egentlig ingen overskudd til trening, men klarer ikke å komme med en god nok unskyldning til hun jeg trener med :p har liksom sneket meg unna lenge nok :p
Har fått beskjed om at jeg ikke trenger å gi 110% på Tabataen, heller ta ting i mitt tempo, og bare de øvelsene jeg klarer ;)
Blir spennende å se hvor utslått jeg blir :p

Lykke til! :)
 
Back
Topp