søvnlø
Betatt av forumet
Etter å ha sittet på den feite ræva mi i ei uke, så har jeg bestemt meg for at å trene hadde vert en fin fin ting... Etter å ha født frem 4 unger, så er jeg blitt litt slapp i fisken kan en si, Så hadde kanskje vert en idee å trene seg opp litt så det slappe kan bli litt stramere frem til fødselen Så er det ikke så mye jobb etterpå liksom. Skal forsøke å komme meg inn i en brudekjole knappe 1 mnd etter fødselen og... bhjuuuu.... Starter forhåpentligvis i ny jobb i neste uke også, så håper det får en slutter på kjede spisinga mi og. Men har utrolignok kunn gått opp 1 kg. og for meg er det et mirakel. Da jeg la på meg 30 kg på alle de andre. Så er litt stolt av meg selv akkurat nå
Noen andre som trener? Som kan gi meg noen tips? Må vel fortelle de at jeg er gravid når jeg skal starte på rening så de kan sette opp et løp for meg som ikke er skadelig... Kan det være skadelig??? og isåfall hva?
Som dere kanskje ser er jeg ikke akkurat stamkunde hos vårt lokale treningstudio. Men kan fort bli det
Noen andre som trener? Som kan gi meg noen tips? Må vel fortelle de at jeg er gravid når jeg skal starte på rening så de kan sette opp et løp for meg som ikke er skadelig... Kan det være skadelig??? og isåfall hva?
Som dere kanskje ser er jeg ikke akkurat stamkunde hos vårt lokale treningstudio. Men kan fort bli det