trene zumba?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
hva tenker dereom dette, er det lurt når an er gavid?

Ja det ser jeg ikke noe problem med! Jeg trener Zumba hver mandag! Og jeg begynte med dette da jeg fant ut at jeg var gravid!

Selvfølglig må du se an hvordan du føler deg på trening og gjerne ha med ekstra vann! Jeg måtte gå opp fra 0,5 l til 1liter vann per time!

tren som normalt, men bare lytt til kroppen. og sier kroppen stopp så stopper du...

Jeg prøver å få til zumba på wii konsollen hjemme ;)
Prøvde meg forrige uke, og fant ut at det gikk helt fint.
Må prøve å få det til minst en gang i uka ;)

Det eneste du kanskje bør være forsiktig med er hoppingen. Nå er det vel ikke all verdens med hopping i zumba, så da er det fritt frem. Enjoy the party :p

Gleder meg sånn til å få begynne å trene zumba igjen xsmile2 Har liksom ikke hatt mulighet halve svangerskapet både pga bekken plager å andrekomplikasjoner, men så snart jeg er ferdig å er kommet meg hjem å fått kommet meg såå blir det dansing i stua xsmile9

Takk for at dere dele tankene deres. Jeg har vært mye plaget med bekkenløsning i de foregående s angerskapene mine, og merker det godt etter zumbaen, men det kan jobikke gjøre skade... Trening er jo bra for kroppen!

Nå har ikke jeg vært så veldig plaget med bekken, men av og til så river det i. Jeg har iallefall opplevd å bli BEDRE i rygg og bekken etter zumbatrening. Jeg tror at alle disse hoftebevegelsene hjelper på å løse opp...

Da har jeg byttet zumba ut med pilates- helt supert!

Trening er bare supert, men lytt til kroppen :) Jeg klarte ikke Zumba av den enkle grunn at det strakk noe så j***lig over alt i hele magen og jeg endte opp med å ligge i fosterstilling på gulvet. :P Ikke helt min greie, selvom jeg har trent Zumba i 4 måneder før graviditeten.. For meg er det ypperlig å sykle, gå litt kjapt og danse litt rundt i stua på egen hånd :P Inge brå bevegelser og en jevn bevegelighet.. :P

Back
Topp