trekker meg litt tilbake

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
vær på legevakten i stad og fikk beskjed om og forbrede meg på det værste, de mener jeg har en truende sa på gang :'(

off.. krysse alt jeg har for at dette skal gå bra!!!

lykke til!

nei å nei.. [:(]
Skal krysse det jeg kan for at du beholder din lille spire![:(]
Mange klemmer sendes til deg!

takk takk, ja får håpe den holder seg der, skal ta nye blod prøver på fredagen så, håper det stiger normalt egentlig, men tviler veldig egentlig. men bedre og forbrede seg på det værste og heller bli glad om det går bra.

Går gjennom det samme som jeg nå jeg. Så vet hvordan du har det!

Var dere på UL når dere fikk beskjed om det eller? For når det gjelder slike tilfeller så har man KRAV på innvendig UL, bare så du er klar over det!

huffa meg,,,samme her.. krysser fingrene for meg selv, deg og trone! (og alle som er i samme situasjon..)

Krysser fingrene jeg også!
Hun jeg var inne hos på legevakten sa at de kunne ikke si en slik ting uten at det er sjekket ut nemlig.

Så stå på kravene dine linneha87!!!!

fikk ikke invendig ul nei, fikk bare beskjed om å av vente i 14 dager. men skal jo ta nye blod prøver på fredagen og får nok svar på de til uka så sier i fra når jeg vet noe mere...

men har ikke blødd noe i hele dag og etter jeg var på legevakten i går, det kom brått og ga seg like brått, så får bra krysse fingrene og håpe alt går bra....

bare noen timer igjenn nå til ny blod prøve, spør da også hvordan den første hcg prøven var, klarer ikke sove as, tenker alt for mye.... huff.....

ORIGINAL: linneha87

bare noen timer igjenn nå til ny blod prøve, spør da også hvordan den første hcg prøven var, klarer ikke sove as, tenker alt for mye.... huff.....

huff stakkars deg, det må være veldig vondt det du går gjennom. men det er som regel en grunn for at slike ting skjer, kroppen som ordner opp. Men gåper alt går bra.
Lykke til

Håper virkelig at prøven går bra!! Krysser fingrene for det!!!! Lykke til!!

uff så leit [&o]
Håper virkelig det går bra!

Back
Topp