trekke tenner

m_fame

Forelsket i forumet
Det verste med å trekke visdomstenner må være de to ukene man må gå å grue seg!
Kjenner jeg ikke er HEELT motivert for morgendagen altså!

Noe næring/føde å annbefale meg i dagene som kommer?! [8D]

Jeg har trekt to, oppe.
Var nesten skuffa når hun var ferdig jeg. Gruet meg SÅ mye for det lille der!!!!

Husker ikke om jeg måtte spise noe annerledes jeg, tror ikke det.

jeg vet, eg har trukket en visdomstann tidligere, samme greia da.. sjokket over at det ikke var verre.

Nå skal iallefall begge på venstresida ut. Jeg har hamstra litt supper og flytende føde da, må vel passe på å holde det reint og holde nebbet igjen når jeg går i fjøset de neste dagene! :p

suppe og sånne rugsprø-knekkebrød så man ikkje må gape så høyt[8D] ?

Eg var bare hoven EN dag etter de trakk mi visdomstann[:)]
..men kjenner de som gikk i en uke med gult og blått kinn og feber.

Ikke noe å grue seg til :) jeg spiste som vanlig et par timer etterpå.. :) bare hiv innpå litt paracet første dagen :)

Uææ, jeg skal også trekke...men ikke før i mars!
Fikk et tips om å IKKE drikke med sugerør fordi kjeven kunne stivne og da kunne det ende opp med kiropraktor [&:]
Gruer meg, har aldri trekt før...
Den gledelige nyheten var at jeg hadde NULL hull etter svangerskap og alt med seg [:D]

Det er ikke så gale som mange vil ha det til.

Jeg har operert ut to, og trukket to på vanlig vis. Litt ibux og paracet sammen, om du har vondt, så vil det nok gå helt fint.

Jeg så ut som jeg hadde fått en på trygga med den ene tannen, men det gikk over etter en ukes tid.

Har nettopp trekkt en jeksel og fy[:'(][:(]
Skal tenke på deg i dag!

Ang mat så skal du spise lettyggelig mat, ikke knekkebrød.. om det kommer oppi hullet så stakkars!
Spise bare på den andre siden i 5 dager. Skylle med corsodyl, pusse og ellers skylle munnen ettermatinntak for å evt få bort mat som kan ha havnet bak til hullet/ene..

Du vil jo få et skriv fra tannlegen og h*n vil forklare hva du skal/ikke skal..

LYKKE TIL[:)]

Back
Topp