Trekke inn magen

Bruker474eva

Andre møte med forumet
Hei. Er det noen her som vet om det er normalt å kunne trekke inn magen i uke 15 sånn at magen blir helt flat?

Ja, tror det er normalt for noen. Jeg kan også det
Når magen trekkes inn, vil jo alt som er i magen gå innover, også livmoren/babyen :)Men når babykulen blir stor nok, blir nok ikke magen helt flat når den trekkes inn ;)

mammamarita skrev:
Ja, tror det er normalt for noen. Jeg kan også det
Når magen trekkes inn, vil jo alt som er i magen gå innover, også livmoren/babyen :)Men når babykulen blir stor nok, blir nok ikke magen helt flat når den trekkes inn ;)

Signerer :)

Jeg kan trekke inn magen som vanlig øverst på magen, men den lille kulen nederst klarer jeg ikke trekke inn lenger :)

Linemoren skrev:
Jeg kan trekke inn magen som vanlig øverst på magen, men den lille kulen nederst klarer jeg ikke trekke inn lenger :)

Ja, det er sånn til meg også. Og når jeg ligger på ryggen på morgenen så er magen flat helt til rett nedom navlen hvor det er en kul som jeg ikke får til å trekke inn :)

hehe, denne tråden gjorde meg veldig tissetrengt!! Jeg orker ikke prøve trekke inn magen for da tror jeg at jeg tisser på meg (sitter på banen)

Jeg kan trekke inn magen noe, men kan ikke lage 'innoverhalvmåne' lenger, slik som før, det funker kun fra navlen og opp... hehe, men får den inn litt :) Er dog kun 12+3, men har vært sånn et par uker nå :)

Da jeg var gravid sist kunne jeg fint gjort det i uke femten. I morgen er jeg tretten uker på vei og jeg har ikke sjanse til å trekke inn magen helt.

Back
Topp