trekk til bilstol. HJELP!

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Ok.. .Vet det er et triviel "problem".. Men likevel.. Jeg har denne bilstolen etter storesøster. Den ble lite brikt og er nesten som ny, så vi skal bruke den denne gangen og.... Greia er jo at vi nå venter en liten gutt O.o Noen som vet om man får kjøpt nye trekk til disse stolene? Evt om det er av stoff som kan farges. .? Den er liksom så HIMLA rosa...
b220432e90ab723e3e434979b4ed47a7

Med mine er det ihvertfall billigere å kjøpe en brukt stol på finn, og bruke trekket av den, en å kjøpe nytt trekk.

Har også hørt at nytt trekk er svindyrt. Vi har britax maxway og er vel 900 eller 1000 kr uten moms for trekket. Så frøkna sitter i blått trekk ;)

Ok.. .Vet det er et triviel "problem".. Men likevel.. Jeg har denne bilstolen etter storesøster. Den ble lite brikt og er nesten som ny, så vi skal bruke den denne gangen og.... Greia er jo at vi nå venter en liten gutt o_O Noen som vet om man får kjøpt nye trekk til disse stolene? Evt om det er av stoff som kan farges. .? Den er liksom så HIMLA rosa...
b220432e90ab723e3e434979b4ed47a7

http://www.ebay.com/itm/Maxi-Cosi-P...411268?hash=item1c5f16c204:g:Xe0AAOSw4HVWDrmS

Jeg hadde kjøpt her :P

usikker på om det rekker frem da :p Hehe... Vil jo ha det til bildene vi tar npr vi drar hjem fra sykehuset :p
*kravstor* :p

Det er jo i teorien 4 uker, og det pleier ikke ta så lang tid :P

Evt kjøp bilstolpose til 25% på barnas hus :P

Hva er trekket laget av?
For det er vel litt avgjørende i forhold til å farge det...

Alternativt:
Kjøp tekstiltusjer og la storesøster tegne eget mønster på det, så blir det ikke såååå rosa og heller veldig personlig ;)

Den linken er jo England. De pleier være kjappe da :) Aldri opplevd det gå over ei uke når det blir sendt derifra :)
usikker på om det rekker frem da :p Hehe... Vil jo ha det til bildene vi tar npr vi drar hjem fra sykehuset :p
*kravstor* :p

Nettopp, står at den vil være forventet før 1.februar :) Så det er jo i god tid før terminen vår! :P

Back
Topp