Trekk til BB-vippestol

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Jeg vasker i dette øyeblikk trekket til vår 12 år gamle BB-vippestol, som så fint heter Babysitter 1-2-3 ...nå heter jo stolene Bliss og Balance, men de ser jo «helt like ut» og har samme utforming.

Kunne godt tenkt meg et nytt trekk bare, i stedet for å kjøpe helt ny stol. Praktisk å kunne skifte når det ene er til vask også sikkert.

Noen av dere som har peil på om trekkene til dagens stoler også passer rammen fra de litt eldre? Ser Jollyroom har tilbud på trekk nå, så det ville jo være en rimelig og god løsning eventuelt.

Bilde av stol/ramme jeg har. Leken er vel strengt tatt ikke like fancy som den nye heller, men den får jammen duge!

3ED44F78-032F-4362-8924-83AB9101B348.jpeg

Jeg har også sett på de nye trekkene og tenkt at de er mye finere enn det jeg har. [emoji14] Men sist jeg skjekket var det omtrent like dyrt for trekk som å kjøpe en ny stol. Så slenger meg på denne og håper noen vet om rimeligere alternativ.

Red: Og snakk om å lese dårlig, må skjekke jollyroom. :)

Vet desverre ikke trekkene passer om hverandre, men rammene ser iallefall like ut..?

Jeg kjøpte brukt stol med trekk og leke på finn.no for 350kr. Det er mange som ligger ute.

Tok sjansen og bestilte jeg. Passer det mot formodning ikke, så kan jeg jo returnere eller selge det videre.

Jeg kan ikke forstå annet enn at det skal passe dog, de oppgitte målene stemmer med mål på trekket jeg har. :)

Så flott, den ble jo som ny!![emoji7]

Jepp, det var suverent! Kan ha det gamle i reserve ved vask etc., men kommer nok til å foretrekke dette nye. Ble billig ny stol. :)

Veldig greit det da! Ble ordentlig fint

Så bra at det passet! Da satser jeg på at det samme gjelder min 6 år gamle utgave. Trekket på den er vasket tre ganger. Selve stolen er brukt to ganger? Blir ganske stiv timespris for bruk [emoji13]

Back
Topp