Trekantsamtale

Bøllefrøet

Blir kjent med forumet
Hei :happy:
Skal ha trekantsamtale med leder og jordmor denna uka.
Er det noen som har hatt det, og kan fortelle litt hva man snakker om?

Last edited:
Jeg har fått tilbud om trekantsamtale, men er selv usikker på hva det går ut på og om jeg har behov for det. Selv jobber jeg 100 prosent og har gjort det siden uke 12. Men vil tro det går litt på tilrettelegging, ja :)

Ja, regner me at det er det.
Har vært 100% og 50% sjukemeldt i 1 mnd nå.

Har vert 100% ute frå veke 6-13, så 50% etter det (med ei lita veke 100% igjen inni der, grunna magesjau-karantene). Ikkje hatt møter med nokon, anna enn arbeidsgiver.

Har lagt opp mi eiga tilrettelegging, ang arbeidstid og arbeidsoppgaver :rolleyes: Verken NAV eller jordmora har vert innvolvert..men har heller ikkje møtt på motstand, og akkurat årsaken til sjukemeldinga (kvalme og spying) får ingen jo gjort noko med heller. Anna enn å tilrettelegge best mulig.

Det går på tilrettelegging ja. Jordmor er med for å støtte deg i hva du kan og ikke kan gjøre. Og hva hun tenker er det beste måtene å tilrettelegge arbeidet på.

Jeg har en slik møte forrige uke. Fikk en halv med jordmor alene også kom sjefen i etterkant. Vi fikk gjennom en risiko vurdering skjema med diverse punkter. Dette bidra med tilrettelegging i arbeidet. Jeg jobber turnus og har fått tilrettelagt om jeg kan jobbe stort sett dag tid. Også blir det er oppfølgingsmøte som blir avtalt. Arbeidsgiver må tilrettelegge tingene som tas opp. Fungerte veldig bra for min del

Ja, jeg har hatt det:) Vi snakket om hvordan det går å være gravid på jobb og hva som kan tilrettelegges.

Back
Topp