Treige babyer her inne??!

*rugekassen*

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
syns det skjer så lite her :p er så få som føder?? kommer alle som noen raketter midt i oktober mon tro :p

Hadde termin 30 september, håper virkelig ikke jeg går helt til igangsetting :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hadde termin 30 september, håper virkelig ikke jeg går helt til igangsetting :(

usj, nei det kan jeg forstå!! XXXXX sender over litt fødestøv i din retning og håper det skjer noe snart! får vel ikke klage vi som ikke har komt til termin ennå :) gikk overtid med nr 2 og det er seige dager!!

usj, nei det kan jeg forstå!! XXXXX sender over litt fødestøv i din retning og håper det skjer noe snart! får vel ikke klage vi som ikke har komt til termin ennå :) gikk overtid med nr 2 og det er seige dager!!
Tror jeg trenger fødestøv :) ja di går virkelig treigt :/

Hadde termin på mandag . Skikkelig tung dag idag, har gått greit hittil, men nå er jeg veldig klar for å få henne ut :)

Termin var Igår ;) blææææ....

Alt for lite føding her, men de aller fleste har vel ikke komt til termin ennå heller.. Og så kom det jo noen før oktober.. Men jeg er klar!! 5 dager igjen til termin da.. (og gått godt over med begge de andre..)

nei det har vel noe med at det er mange som ikke er "helt der" ennå, men syns på de andre terminforumene jeg har vært på at det har poppa ut med babyer i ett :p

Back
Topp