Treig med hcg?

mamasan

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Den 30. Mai fikk jeg positiv cb digital som viste 1-2 uker. I dag, 9 dager senere viser den 2-3. Appen viser 6+1 uker i dag. Kan dette stemme da?? :-P

Tja det kan jo ha en forklaring. Du kunne ha akkurat nok HCG for å slå ut sist og så nå være akkurat under for å hoppe opp på neste nivå. Du kan naturlig ha liten HCG produksjon, mens indikatoren går ut fra et gjennomsnitt. Har du noen tegn på at det ikke er som det skal? Da ville jeg tatt blodprøver for å utelukke Exu

Har ikke så mye symptomer, annet enn snarsint/lettrørt, reagerer på noen lukter og veldig trøtt. Men har bestilt tidlig ul så da får man se :-) har fått misfarga utflod på papiret i dag å. Brunlig. Liker ikke det :/

Få symptomer har ikke betydning, det er så individuelt. Det er mer om du mister de symptomene du har, blør(selv om det kan være ufarlig) eller får smerter på en side. Du er ca rundt tiden de kan se det på ultralyd. Det er rundt uke 6-7 de kan se det.

Har ingen smerter eller friskt blod så håper det ikke betyr noe. Men hvis det fortsetter vil jeg gjerne vite hva det er så fort som mulig!

Det skjønner jeg godt!

Back
Topp