Havena
Elsker forumet
Litt deppa jeg nå..
Hentet fra 16 måneders informasjonen fra babyverden:
"Hvis barnet ditt ikke går ennå, vil du sikkert merke at ferdighetene har økt dramatisk når det gjelder å krabbe, reise seg opp og gå langs møbler. Nå kan barnet stå alene i perioder mens du venter i spenning på det første vaklende skrittet. "
Lillebror er 16 måneder og gjør ingen av delene han. Hverken krabber, reiser seg ellergår langs møbler. Har vært veldig treg med alt og har begynt å ake seg på rompa, vil ikke krabbe.. Vi er hos fysioterapaut og hun mener at det ikke er noe galt, han er bare treg.
Merker det er litt sårt og vondt alikevel. Vil jo at han skal henge med!
Hentet fra 16 måneders informasjonen fra babyverden:
"Hvis barnet ditt ikke går ennå, vil du sikkert merke at ferdighetene har økt dramatisk når det gjelder å krabbe, reise seg opp og gå langs møbler. Nå kan barnet stå alene i perioder mens du venter i spenning på det første vaklende skrittet. "
Lillebror er 16 måneder og gjør ingen av delene han. Hverken krabber, reiser seg ellergår langs møbler. Har vært veldig treg med alt og har begynt å ake seg på rompa, vil ikke krabbe.. Vi er hos fysioterapaut og hun mener at det ikke er noe galt, han er bare treg.
Merker det er litt sårt og vondt alikevel. Vil jo at han skal henge med!
.. Vesla her (18 mnd) vil ikke ha noe annet enn myk mat og flytende. Middag og brødskiver kan jeg bare se langt etter enda. Alle sier at det skal ordne seg, men jeg tror ikke det lengre, så nå skal hun til utredning for å se om det er noe galt i halsen eller om det er noe annet som ikke er bra...