Trehvitt/hvitt

Jeg er veldig inspirert av det huset hvor det var ekstremt mye trehvitt.

Jeg liker trehvitt, men ikke når det blir de mengdene.  Liker å se treet. Jeg har spesialdesignet furukjøkken (lakkert), med bøk treplate (oljet). Men jeg ønsker meg sånn svart steinplate i stedenfor. kunne ikke falle meg inn å male det.
men det jeg ikke skjønner er de som har hvite vegger, hvit tak(det er det jo som regel støtt) , og hvitt allt annet. Greit de som leier, lettest for eiger å pusse opp.

Så jeg lurer på hva er det som er så galt med trehvitt?

synes ikke det er noe som er så veldig galt med trehvitt egentlig, men det må jo kanskje ikke nødt til å være furu. jeg liker lutet/hvitlasert furugulv, men ellers velger jeg glatt hvitt fremfor trehvitt furu!:) det er jo smak og behag. det er jo ikke noe galt med gullakkert furu feks, men jeg bare liker det ikke:)

Det er vel mote det som alt annet. For rundt 10 år siden,så var det mote å ha tre hvite møbler.Nå er det mote å male de. Også er det jo smak og behag.Du liker trehvite ting,mens andre gjør det ikke[;)]
Jeg er ikke så an av trehvite ting.Jeg likte det før,for 5-6 år sden,men man går jo lei.Også synnes jeg det er finere med litt farge.Ikke nødvendigvis hvitt,men lyse fine varme farger[:)]

Synes ikke det er noe galt med trehvitt, liker ikke at det er hvitt over alt jeg heller. Alt med måte mener nå jeg! [;)]

jeg er av den motsatte typen - hater vel allt som er trehvitt!!!

eneste her i huset som er trehvitt er benkeplaten og bordplaten på kjøkkenet - og jeg er ikke veldig fornøyd med d...
Vet ikke helt hva d er som gjør at jeg ikke liker d, fargen? mønsteret i treet? - nei, jeg vet ikke....

Kanskje d har noe med at jeg har vokst opp i den værste trehvit-febern? ALT hjemme hos pappa var i trehvitt, møbler, vegger, dører......FYSJ!

Hmm..
Jeg syns det er hytteaktig. Veldig koselig med trehvitt på hytta, men hjemme finnes det ikke noe trehvitt.
Jeg vil at hjemmet mitt skal ha rene, glatte flater. Trehvitt gir et litt rotete preg, i mine øyne.

Edit:
Også er det litt umoderne. Sånn type gammeldags som er litt for lite gammeldags til at det er retro, og for nytt til å være kult.[8D]

Back
Topp