Trehjulsykkel til to åring..

Ingapinga

Forelsket i forumet
Hva skal jeg velge?
Noen bra tips? Greit og ha med sånn stang nå i begynnelsen vertfall..
Når klarer de å bruke pedalene?

vet ikke hva som er vanlig, men min fikk 2hjul sykkel med støttehjul i den alderen..

Vi kjøpte sånn "plast-ræl" [:D][:D][:D] til 2 årsdagen, fordi det var den eneste han rakk ned til pedalene på. Men han får nok en ny DBS med tipp bak i sommer[;)]

Me kjøpte trehjulsykkel til vesla på Extra leker. Veldig fornøyde med den. Er sånn dytte stang på den som vi kan ta av når vi ikke trenger det lenger. "Ring" rundt livet hennes slik at hun ikke skal ramle av, den kan også tas av når vi ikke trenger den lenger. Er også seler fast i setet på sykkelen. Under setet kan vi vippe ned en stang med fotstøtte på, så beina kan hvile på den når de ikke når ned til trøene enda. Vesla når ikke ned enda så syns den stanga var genial. [:)]
Beste av alt var at sykkelen kosta kun 499,- [:D]

Vi kjøpte med stang forrige uke, genialt!!![:D] Pedalene er det vel kanskje en stund til hun klarer enda selv..

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

vet ikke hva som er vanlig, men min fikk 2hjul sykkel med støttehjul i den alderen..

sign[:D]

Vesla her fikk sånn trehjulssykkel av "plastræl-typen", hehe. til ettårsdagen sin. Den var med bøyle rundt livet, ekstra festestropp og dyttehåndtak. Den har også sånne ekstra "pedaler" som ikke er til å trå med og. ...

Veldig fin å dytte tur med den sommeren.

I fjor sommer var beina lange nok til å nå ned, og bøylen ble tatt av.

Leika seg litt med en tohjulssykkel med støttehjul også i fjor sommer, drøye 2 år gammel, men var litt kort i beina.
Til bursdagen sin nå i mai får hun ny tohjulssykkel med støttehjul :)

Snuppa her fikk sånn plastsykkel med stang ti 1 års dagen, helt grei den sommeren, men gud for noe ræl. Gikk jo ikke å sykle alene med den, for velta for et godt ord.[:@] Så i fjor når ho var 2 fikk ho ordentlig bambino 3 hjulsykkel og det gikk så det suste etter.[:D] Dytta først fra med beina helt til ho knakk pedalkoden.[:)]

Hm, nå blei jeg i tvil om vi skal kjøpe tohjul istedet... Men føler at det blir litt vanskelig for han enda, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...........

ORIGINAL: Hot*Mama

Vi kjøpte med stang forrige uke, genialt!!![:D] Pedalene er det vel kanskje en stund til hun klarer enda selv..

Guttene mine fikk også hver sin sykkel i dag. Han på 3,5 fikk 2 hjul med støtte, elsket det, han på 1,5 fikk trehjul med stang. Kjempelurt!

Eg har en på 2 år og 3 mnd, hun når ikke ned til pedalene enda...
Eg hadde kjøpt med stang hvis eg hadde kjøpt (men vi fikk en trehjulsykkel, så har ikke giddet å kjøpe)
Naboen har en som blir 3år om 3 uker, han når så vidt bort til pedalene...

Jentungen er forressten 88cm..

Eg kjøpte DBS trehjulsykkel til jenta mi i dag. Ho har ikkje heilt fått til å trø enda, men det trur eg kjem ganske fort. Vi prøvde en sånn liten 2 hjulsykkel med støttehjul, men ho nådde ikkje ned. Den var altfor stor til ho, men ho er ikkje så høg heller. Var 83 cm på kontroll for en mnd sida.

Kjøpte vanlig sykkel til snuppa nå vi, med støttehjul da [:)] Ho er 2 år og 3 mnd og klarer ikke tråkke ordentlig men det kommer nok ganske snart [:D]

DBS trehjulsykkel.(tåler alt den [:D]) han skal få en større i sommer tenker jg, med tohjul. men jeg hadde nok kjøpt trehjulsykkel til en 2 åring om jg var deg [:)]

snuppa her fikk trehjul sykkel til 2 års dag.
ho når ikke ned men bruker beina i gulvet , så ho kommer seg fram

Back
Topp