Trehjulssykkel

2søte

Gift med forumet
Når fikk deres barn trehjulssykkel? Hva er passe alder til at de kan få det og etter hvert skjønne poenget og sykle litt? Bare lurer... [:)]

Tenkte å kjøpe trehjulsykkel til Marcus i 2 års gave fra oss [:)]

ORIGINAL: Sanka

Kjøpte tilRonja til 1 årsdagen. Den er da med håndtak for oss og et "støtte" så Ronja ikke skal falle ut av. Kan ta av begge deler senere når Ronja blir eldre [:)] Grei å ha for småturer og slikt [:D]

noe a'la sånt, bare med støtte rundt setet og sele.

Den så jo genial ut da. Så det er faktisk noen som har trehjulssykkel til barna sine når de er så små. Lurte på om vi kanskje skulle kjøpe det til sommern til snuppa, men har vært litt usikre på om det kanskje er for tidlig.

Noen flere som har erfaring med små barn og trehjulssykkel? Dere som jobber i barnehage også...

snuppa får det i 2  årsgave av mimmi og Boje(mormor og besten)

ORIGINAL: Auroramamma

ORIGINAL: Sanka

Kjøpte tilRonja til 1 årsdagen. Den er da med håndtak for oss og et "støtte" så Ronja ikke skal falle ut av. Kan ta av begge deler senere når Ronja blir eldre [:)] Grei å ha for småturer og slikt [:D]

noe a'la sånt, bare med støtte rundt setet og sele.

Den så jo genial ut da. Så det er faktisk noen som har trehjulssykkel til barna sine når de er så små. Lurte på om vi kanskje skulle kjøpe det til sommern til snuppa, men har vært litt usikre på om det kanskje er for tidlig.

Vil nok anbefale en med bakovervendt sete og gode fempunkts-seler. Og glem for all del ikke hjelm[8D]

ORIGINAL: Auroramamma

Når fikk deres barn trehjulssykkel? Hva er passe alder til at de kan få det og etter hvert skjønne poenget og sykle litt? Bare lurer... [:)]

Storebror fikk ikke trehjulssykkel før han var nærmere 2 år, jeg husker ikke helt når mini overtok den. Jeg ville nok ventet til neste år, la henne heller få en gåbil hun kan frese rundt med ute (vi har forresten en her jeg kan sende nedover til dere som hun kan få..ungene har jo vokst fra den uanset.. si i fra hvis du er intr.. regner med at jeg snakker med deg jevnlig uansett) ;)
Ungene her tok ikke poenget med pedalene med engang så de brukte sykkelen mest som en gåbil uansett..sparka seg fremover.

snuppa var 11 mnd, er en sånn som blir beskrevet lengre opp her, med støtte rundt magen og håndtak når de er små og så "demonteres" deler etterhvert som de vokser. Anbefaler den på det sterkeste, hun ELSKER sykkelen sin[:D]

Denne fikk snuppa til 1 års dagen, fikk også en "ordentlig" en men den står fortsatt i esken sin i boden. Har vært litt stor, så kommer nok fram til våren.[:)]

Tuva ønsker til bursdagen[:D]

Back
Topp