Trehjuling:)

caraks

Caraks
*MIA*
Jeg vet det er veldig tidlig, men jeg har allikevel begynt å tenke litt på hvilken vogn jeg kunne tenke meg denne gangen. Hadde Simo sist,men synes den var veldig tung å ta inn og ut av bilen. Nå kunne jeg egentlig tenkt meg trehjuling:) noen som har noen erfaringer når det gjelder trehjulinger?:)

Vi hadde tfk til snuppa som vi blir å bruke til nestemann også. Kjempefornøyd med vogna vi altså. Lang og god bag. Lett og liten sammenlagt. Der var viktig for oss med tanke på at vi har liten bil. God å trille. Ikke drn fineste akkurat, synes Mountain buggy er mye finere å se på, men den er faktisk litt bredere over bakhjulene også ble den veldig lang sammenlagt til vår bil. Så da ble det praktisk før pen for vår del, og har ikke angret på det.

Jeg vet det er veldig tidlig, men jeg har allikevel begynt å tenke litt på hvilken vogn jeg kunne tenke meg denne gangen. Hadde Simo sist,men synes den var veldig tung å ta inn og ut av bilen. Nå kunne jeg egentlig tenkt meg trehjuling:) noen som har noen erfaringer når det gjelder trehjulinger?:)
Veldig glad i min "Bumbleride Indie"! Har ikke brukt den med bag! Skulle jeg kjøpt en fra start, ville jeg valgt TFK joggster twist eller Mountain buggy urban jungle :) Jeg ville holdt meg unna de litt "billigere" ihvertfall ;)

Ingen erfaring egentlig, men trilla en venninnes mountain buggy terrain her om dagen, den var sinnsykt lett å trille!

Jeg vil ha noe som heller er tungt å ta ut og inn av bilen, så den er stabil i snøen :)
Hadde simo sist og vil gjerne ha det nå også. Problemet er bare at jeg har solgt vogna til søstra mi, for vi skulle jo ikke ha flere. Og nå er vi gravide begge to.

Vi har emmaljunga city cross med city bag, som vi brukte helge bagperiden forrige gang, kommer nok til å gjøre det denne gangen også. :)
Har også en mountain buggy urban jungle, som vi bare har brukt som sportsvogn, men kommer nok til å vurdere å kjøpe bag til den også. Den vogna er jo en drøm å trille. :)
Er veldig glad i begge vognene mine, så blir ikke å kjøpe noen ny vogn ihvertfall! :)

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Veldig fornøyd med vår TFK Joggster Twist og kunne aldri valgt en 4-hjuling etter den :)

Signerer de andre her, TFK joggster twist er favoritten her i huset også.. Blir nok at vi kjøper en sportsvogn til og bruker opp igjen bagen.. Kjempefornøyd med vogna og kommende storebror sin klare favoritt å sove i nå om dagen.. Skal du ha 3 hjuling så må du se på TFK'n ;)

Jeg har forelsket meg litt i Bugaboo buffalo jeg. Hadde simo kombi, og Bugaboo cameleon til første. Jeg var veldig fornøyd med begge, til hvert sitt bruk. :)

Vi har emmaljunga city cross med city bag, som vi brukte helge bagperiden forrige gang, kommer nok til å gjøre det denne gangen også. :)
Har også en mountain buggy urban jungle, som vi bare har brukt som sportsvogn, men kommer nok til å vurdere å kjøpe bag til den også. Den vogna er jo en drøm å trille. :)
Er veldig glad i begge vognene mine, så blir ikke å kjøpe noen ny vogn ihvertfall! :)

Jeg har også buggyen... Og nitro city. Kommer til å bruke begge :-) hadde ikke bag til city, men kommer nok til å kjøpe det. Jeg savnet at det ikke gikk an å ha barnet mot meg i sportsdelen på buggy den første tiden :) buggy er en traktor, men liker mye med den andre også.

Jeg har også buggyen... Og nitro city. Kommer til å bruke begge :-) hadde ikke bag til city, men kommer nok til å kjøpe det. Jeg savnet at det ikke gikk an å ha barnet mot meg i sportsdelen på buggy den første tiden :) buggy er en traktor, men liker mye med den andre også.
Om jeg ikke tar helt feil har deg kommet en sittedel til mountain buggy som du kan vende mot deg.

Hørt noe om at det har kommet en annen sittedel til buggyen jeg også :)..
Vi kjøpte den vogna først når frøkna var over året, å helst ville se verden, så savna ikke å kunne snu sittedelen da egentlig. Det var vel en av grunnene til at vi ikke kjøpte vogna tidligere.. :p

Vi har en urban jungle, den er kjempegod på snø og gå tur med!! Hadde emmaljunga før, denne er mye bedre :)

Men! Urban jungle tar stor plass i bilen, den er veldig lang sammenslått og barnet må sitte fra meg fra det er 6mnd.

Jeg har sett på vogner en stund og liker flere, bla maxi cosi mura og bungaboo buffalo. Vi kommer til å kjøpe brukt, så får se hva vi ender opp med :)

Jeg har hatt urban jungle til begge mine, og kommer til å fortsette med det!
Den er super god å trille og barnet sitter så godt i den!
Hadde også en vogn vi kunne snu sittedelen mot oss, men mine barn liker best å følge med fremover.

Jeg ser at den sittedelen er mer lignende et bilsete, siden bagen er så liten så er det viktig å få lagt ryggen helt ned når sittedel skal skiftes. Jeg er skeptisk til den nye face-to-face ideen til Mb :p synes også det er godt å få rett sittestilling i emmaljungavognen når ungen er blitt stor. Synes Mb har sånn halvveis liggestilling hele tiden :s

Back
Topp