Tregt

trilletralle

Forelsket i forumet
Må si det tiden snegler seg frem til milepælen uke12. 1 dag føles som en halv uke jo. Hvordan få tiden til å gå?[&:]

Tja, kjenner godt følelsen fra sist ja, at tiden gikk fryktelig seint. SYntes svangerskapet varte en evighet. Men tror nok det blir litt annerledes nå med en på 1,5 år som tar det meste av tiden. Så håper det går fort fremover.

Du får finne en ny hobby [8D]

Føles en heeel evighet til!! [8|]

føler i grunnen ikke at det har gått så sent tilnåiallfall jeg[:)] er jo plutselig 2uker siden jeg testet!![:)]

ORIGINAL: Amaryllis

føler i grunnen ikke at det har gått så sent tilnåiallfall jeg[:)] er jo plutselig 2uker siden jeg testet!![:)]

ikke her heller...
men har nok å fylle dagene me da[:D][:D]

Tror tiden vil gå veldig fort dette svangerskapet, har liksom nok å henge fingrene i om dagen.
Men jeg husker hvor utrolig treigt det gikk forrige gang, dagene føltes som uker...

jeg har også nok å hengre fingrene i..tror det er det som er cluet..finne en hobby..ha noe å gjøre..ellers blir vente tiden helt utrolig lang[:o]

ORIGINAL: mishca

Tror tiden vil gå veldig fort dette svangerskapet, har liksom nok å henge fingrene i om dagen.
Men jeg husker hvor utrolig treigt det gikk forrige gang, dagene føltes som uker...

sign

Back
Topp