Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jaaaa, tidligere har jeg kun fått det når jeg hqr ammet, men nå hqr jeg visst fått det som gravid og.. jeg satser på å drikke mye vann, jeg vet jeg er dårlig på det hjemme har satt frem en flaske jeg drikker av
Det finnes en tidligere tråd med dette problemet som det ligger mye gode tips! Jeg har brukt biola med linfrø. I tillegg lager jeg smoothie med avokado, linfrø og frukt. Bruker ikke blåbær da det kan virke mot sin hensikt
Har kronisk forstoppelse fra før og har allerede vi-siblin og movicol på resept Bytta ut movicolen med laktulose nå når jeg er gravid og fortsetter med vi-siblin som før. Eller prøver jeg å være aktiv, gå mye turer, trene litt styrke når jeg er i form til det og spise grønnt og fiberrikt. Og ja, drikke MYE vann...
Jaa, forstoppelse her også, for noe dritt værst av alt så ser jeg jo 5 måneder på vei ut, å har ikke lyst til å fortelle det på jobb enda, men ser ut til at de skjønne det selv...