Treg mage?

Jaaaa, tidligere har jeg kun fått det når jeg hqr ammet, men nå hqr jeg visst fått det som gravid og.. jeg satser på å drikke mye vann, jeg vet jeg er dårlig på det hjemme:oops: har satt frem en flaske jeg drikker av :happy:

Det finnes en tidligere tråd med dette problemet som det ligger mye gode tips! Jeg har brukt biola med linfrø. I tillegg lager jeg smoothie med avokado, linfrø og frukt. Bruker ikke blåbær da det kan virke mot sin hensikt :)

Huff ja. Sliter fryktelig med det om dagen. Har så mye luft i magen og, så hjelper ikke stort. :hilarious:

Har kronisk forstoppelse fra før og har allerede vi-siblin og movicol på resept:hilarious: Bytta ut movicolen med laktulose nå når jeg er gravid og fortsetter med vi-siblin som før. Eller prøver jeg å være aktiv, gå mye turer, trene litt styrke når jeg er i form til det og spise grønnt og fiberrikt. Og ja, drikke MYE vann...

Jaa, forstoppelse her også, for noe dritt :( værst av alt så ser jeg jo 5 måneder på vei ut, å har ikke lyst til å fortelle det på jobb enda, men ser ut til at de skjønne det selv...

Back
Topp