Treg mage

Spiredrøm31

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Noen apotekvarer mot hard mage som anbefales i graviditet?
Er ikke alle dager jeg klarer å være i bevegelse eller spise mat for magen, og da stopper det opp og gir veldige magesmerter.
Var til lege idag for å spørre men fikk aldri komt til spørsmålet før jeg ble veiledet ut dessverre.

Frukt og fiber skal være helt naturlig, så det burde ikke være noe problem å ta. Men ta turenninnom nærmeste apotek og spør [emoji4][emoji106]

Synes det er så fint å spør i forumet, for da får jeg gjerne personlige erfaringer [emoji173]

Om andre skulle lure har jeg sneket i andre termingrupper og funnet at mange sverger til laktulose [emoji106]

Synes det er så fint å spør i forumet, for da får jeg gjerne personlige erfaringer [emoji173]

Om andre skulle lure har jeg sneket i andre termingrupper og funnet at mange sverger til laktulose [emoji106]

Laktulose fungerer effektiv og bra synes jeg, men jeg blir veldig "luftig" og oppblåst av det;) Jeg holder meg derfor til et inntak av bløtlagte linfrø med biola hver dag for å holde systemet i gang, men om det tetter seg helt, så går jeg over på Laktulose :)

Laktulose fungerer effektiv og bra synes jeg, men jeg blir veldig "luftig" og oppblåst av det;) Jeg holder meg derfor til et inntak av bløtlagte linfrø med biola hver dag for å holde systemet i gang, men om det tetter seg helt, så går jeg over på Laktulose :)
Takk for svar :) Greit å vite at det kan skje og! [emoji4]

Back
Topp