Treg mage

Mortil2hoho

Flørter med forumet
Flere som opplever dette?

Får ikke i meg særlig mye fiber om dagen pga kvalmen, går mest i epler - så kanskje ikke så rart.

Gikk fra 3 dobesøk til 1 per dag plutselig... redd for å bli obstipert :nailbiting: har litt småvondt i magen i dag...

Det er vanlig. Mye væske og fiber. Evt kan du kjøpe laktulose/duphalac på apoteket for forebygging.

Ja. Jeg hadde veldig treg mage etter at jeg sluttet å røyke og drikke kaffe, men fikk duphalac olje på apoteket som gravide kan bruke, og nå kommer jeg meg på do hver dag :) Hvis det går flere dager før du kommer deg på do så kan du jo kanskje prøve den olja?! :)

Har forstoppelse til vanlig, men nå fikk jeg gått på do idag for første gang siden mandag i sist uke.. Og sist mandag gråt jeg når jeg skulle på do.. Så ja jeg vet hva du snakker om

Tviler på at jeg får i meg noe duphalac altså :wtf: tanken på det er utholdelig :hungover:

Ja, det har kommet opp igjen et par av gangene jeg har tatt det. MEN jeg blander det ut i et glass med saft, og da merker jeg ingenting til olja, så det anbefaler jeg veldig og tror de fleste klarer å få det i seg på denne måten :)

Jeg er også veldig treg i magen.. Nå er det annen hver dag hvis jeg er heldig :( har mye vondt... Satser på det kommer seg i takt med at formen blir bedre og jeg er mer i bevegelse :)

Tviler på at jeg får i meg noe duphalac altså :wtf: tanken på det er utholdelig :hungover:
Jeg brukte laxoberal-dråper et par ganger forrige gang hvis det ble skikkelig ille. De smaker ikke noe og blandes i drikke :)

Magen jobbet tregere fra dag en når jeg ble gravid igjen. Har aldri kjennt at d jobbet i magen før. Kjennes ut som jeg har en sprellende fisk / leamus ganske høyt oppe på høyre side i magen. Samme plass hele tiden. Rekner med det er tarmene... Noen andre som har opplevd noe lignende ?

Back
Topp