Treg mage.

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Da har vist systemet mitt stoppet helt opp, og jeg sliter med å komme skikkelig på do (13+5 på vei).
Trener 3 ganger i uken g er aktiv hver dag,drikker mye vann,spiser nokså mye frukt (druer,appelsiner,grapefrukt,pære) og spiser lite snop.
Har blitt værre de siste dagene.

Noen tips?

Spis litt svisker eller aprikos :-)

Masse fiber, linfrø, svisker, rosiner, aprikos, drikke masse vatn, ellers er det veldig vanleg at systemet går saktere når ein er gravid. Ein av dei tusen plagene;)
Ja jeg vet at det egentlig bare var et spm om tid :P men greit å forebygge så mye som mulig :P

Slet også skikkelig, men etter at jeg startet med 2 ts med Fiberhusk i et glass vann hver kveld så har systemet virkelig kommet i gang igjen. Går på do hver morgen :D

Da har vist systemet mitt stoppet helt opp, og jeg sliter med å komme skikkelig på do (13+5 på vei).
Trener 3 ganger i uken g er aktiv hver dag,drikker mye vann,spiser nokså mye frukt (druer,appelsiner,grapefrukt,pære) og spiser lite snop.
Har blitt værre de siste dagene.

Noen tips?
Smoothie med linfrø hver dag ble redningen her!

Spis mye fiber :)

Gravide kan bruke toilax :-)
Husk å drikk masse vann,biola hjelper også

Her er det kun laktolose som fungerer, men nå ble ikke jeg plaget med treg mage før mot slutten

Spiste svisker jeg (Ja. Smaker ikke godt) Men satte systemet fort i gang igjen da hvertfall ;)

Jeg er alltid litt treg i magen og har nettopp lært et nytt "triks"! Jeg bruker baderomskrakken til barna og har føttene på den, så knærne kommer høyere. Er visst en bedre vinkel for bæsjen :p og det funker bedre her altså:)

Hadde samme problemet :) Etter å ikke ha vært på do på 8 (!!!) dager etter all verdens kjerringråd, omtrent krøp jeg ned på apoteket, og kjøpte lactulose. Det ble redningen!
Jeg tok "full dose" første gangen men det var virkelig ikke nødvendig :P Så etter det tok jeg en spiseskje med laktulose hver tredje dag og det var fantastisk :P
Bare husk at du må drikke mye vann når du tar lactulose. 1 ss og en halv liter mann på styrten (det smaker forderdelig søtt når man tar det på en ss, så om du vil kan du blande det ut i litt yoghurt). Så drakk jeg en halv liter den neste timen. Da gikk det 3-5 timer og puh, problem solved :P

Back
Topp