Treg mage...

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Lillemor ammes kun, men allikevel plages hun med avføring. Hun presser og presser uten at det kommer noe. Tydelig at hun har ubehag. En dag i uka har det kommet avføring (de siste tre ukene) da tykk og kremaktig (Beklager detaljer). Da kommer det så mye at det har vært over bleiekanten både foran, bak og på sidene.. Et fryktelig klin! Kan barn på mm bli forstoppet? Noen tips? (Har prøvd å bøye beina opp mot magen og også stryk av mage). Hun er 7 uker!

Hmm, vår har store bleier hver dag men sliter av og til med pressing likevel. Hun klarer ikke spise skikkelig før det er ute.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Alle sier at de ikke kan bli forstoppa når de fullammes, så da vet ikke jeg.. :/ ikke noe kjekt da..

Slik er min også. Er nå på dag 3 uten avføring. Fryktelig slitsomt for henne

Alle sier at de ikke kan bli forstoppa når de fullammes, så da vet ikke jeg.. :/ ikke noe kjekt da..

Det jeg også har hørt. Samtidig tar hun i så ansiktet er ill rødt og hun "ørter" og bære seg, uten resultat. Ringe helsestasjonen og høre i dag tenker jeg :)

Det jeg også har hørt. Samtidig tar hun i så ansiktet er ill rødt og hun "ørter" og bære seg, uten resultat. Ringe helsestasjonen og høre i dag tenker jeg :)
Har hørt flere som sliter med det. Leste en gang et innlegg om en mor var lei av at barnet slet sånn at hun tok av han bleien og satt han over doen,( ungen var rundt 2-3 mnd) og siden hadde den ungen bare bæsjet på do.

Vi har rett og slett satt lille på ei potte mens vi holdt henne og lenet henne litt fremover. Da kommer det masse luft ut iallefall. Kan jo være verdt er forsøk..

Back
Topp