Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har noen gode tips til treg og oppblåst mage. Gjør så vondt, og klarer nesten ikke gå på do.. Ser jo ut som jeg er minst 6 mnd på vei... :( ikke godt...
Uff, du kan fint ta litt dulcolax (aner ikke hvordan det skrives). Det smaker forferdelig, men hjelper godt mot treg/forstoppet mage. Er ufarlig for gravide:)
---------------------------------
obs. skrev feil - mente laktulose, eller hva det nå heter.
Oioi, beklager!! Det var jo laktulose jeg mente!! Det er jo den som skal drikkes. Du kan brukte dulcolax og, men det er stikkpiller som virker nesten med en gang. Jeg synes at den der ekle drikketingen virket bedre for den renset liksom opp i systemet og holdt det i gang, men de pillene bare hjalp der og da.
Forsøkt ingefærte? Virker regulerende på magen. Drikker det til frokost, før mat her og føler det hjelper både på magen og mot kvalme. Ikke glem MASSE vann og fiberrik mat. Legg gjerne noe linfrø i bløt kvelden før og drikk dette om morningen - ca ett eggeglass.
Jeg slet de første ukene, men nå har det blitt mye bedre. Activia og biola var løsningen. En activia til frokost og biola til kvelds. Pass på å få i deg masse veske! Hvis du spiser mye fiberrik mat så må du drikke masse vann. Hvis ikke gjør det vondt verre.