treg mage...

Bebibooms

Gift med forumet
noen tips....???

kiwi, spis tre stykker første dag, kanskje to dagen etter og spis en kiwi hver dag :)

Fiberknekkebrød og masse vann [:)]

ORIGINAL: SunShin

Fiberknekkebrød og masse vann [:)]

Signerer denne jeg [:)]

ORIGINAL: vevina

kiwi, spis tre stykker første dag, kanskje to dagen etter og spis en kiwi hver dag :)

sitrus allerigi...[8|]

sniker lit fra Januar her.. dere kan kjøpe sviske juice for baby 4 mnd.. det hjelper meg [:D]

Aaah, nooo!! Fått det allerede? [:@] Jeg husker jeg hadde det myye i forrige svangerskap (hadde egentlig fortrengt det...)
Jeg spiste ofte frokostblanding med yoghurt til frokost, og blandet en spiseskje med linfrø oppi. I tillegg til at jeg passet på å drikke et glass biola pr dag og passet på å drikke nok vann. Det holdt det ofte noelunde i sjakk.

Hmpf, gruer til det blir min tur...

Jeg har vært plaget med treg mage hele mitt liv. I år begynte jeg å endre fra mitt vanlige kosthold til lavkarbo kosthold. Spiser lite karbohydrater, og mer naturlig fett. Jeg har aldri i hele mitt liv vært så god i magen som nå! Anbefales på det sterkeste hvis man er plaget med treg mage. I tillegg får kaffe fart på magen min hvis det nå stopper opp pga graviditeten [;)]

jeg drikker ikke kaffi i svangerskap.... har mistet noen ganger... men den ene gangen jeg hold meg helt unna mistet jeg ikke...

Back
Topp