Treg mage ved Lutinus?

Andunge

Glad i forumet
Jeg er på rugedag 5 nå og har gått på Lutinus i en uke. Jeg har blitt så hard i magen, i stad så blødde jeg masse fordi jeg fikk en rift der bak:wideyed: (sorry for detaljer) Er det vanlig å bli hard i magen av Lutinus?

Nope...

Man kan ofte få litt hard mage når man bruker lutinus pga progesteron nivået i kroppen øker og det binder litt vann i kroppen sånn at avføringen derfor kan bli hardere.. jeg plages alltid m magen når jeg tar progesteron [emoji53]

Man kan ofte få litt hard mage når man bruker lutinus pga progesteron nivået i kroppen øker og det binder litt vann i kroppen sånn at avføringen derfor kan bli hardere.. jeg plages alltid m magen når jeg tar progesteron [emoji53]

Det er jo en god forklaring, burde være flinkere til å drikke mere vann :)

Evt så kan det også være graviditetssymtomer :)

Men jeg liker Poppis forklaring bedre så klart :P

Det er jo en god forklaring, burde være flinkere til å drikke mere vann :)

Men jeg liker Poppis forklaring bedre så klart :P
Hehehe og når man er gravid så fortsetter jo produksjonen av progesteron så derfor får man ofte hard mage når man er gravid[emoji6] Vi ivf jentene får jo bare plagene litt på forskudd fordi vi i tillegg til å produsere progesteron etter eggløsningen/uttak også får tilført store doser fra lutinus eller crinone osv så det kan nok være både spire og lutinus som gir hard avføring [emoji16] [emoji4]

Last edited:
Greit å vite. Begynner på lutinus på onsdag og sliter litt med treg mage til vanlig. Får panikk hvis systemet stopper helt opp:P

Back
Topp