Treg mage, fler?

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Ugh! De første ukene var det løs mage, nå er det fullstendig stopp.
Får jo kanskje gått på do 1 gang i uka, skikkelig ubehagelig. Noen flere som sliter med det allerede??

Tips?

Jepp, men eg presse meg veldig hardt for å klare å gå på do ofte, så eg springer akkurat da sekundet eg kjenner trangen, så no har eg fått det til å løsne[:)]

Nja, er fin flyt her enda- heldigvis! Men en nabo sa at youghurt hadde virka på henne.....

Sier jo på reklamen på tv at Activia skal funke :-) Håper det ordner seg- sånt er ikke godt!!!

ORIGINAL: Snickers

Nja, er fin flyt her enda- heldigvis! Men en nabo sa at youghurt hadde virka på henne.....

Sier jo på reklamen på tv at Activia skal funke :-) Håper det ordner seg- sånt er ikke godt!!!

ja dette activia-greiene skal jo liksom funke, også har du jo vanlig sånn biola også, smaker kanskje litt bedre, og ikke minst billigere [;)]

Ordentlig ubehagelig. Var sånn de andre gangene også. Magen stopper helt opp!

Biola skal vel være bra for både ammende og gravide innbiller jeg meg at jeg har hørt [:)]

Jeg var helt fortsoppet for et par uker siden - helt grusomt (selvfølgelig akkurat den uka da vi var på ferie rundt om kring i norge....) kjøpte sånn små klyx greier på apoteket og det hjalp litt. kjøpte og noe sånt ekkelt drikkendes som en skulle ta hele tiden for å holde magen i gang. men det fikk jeg bare tatt en gang før alt kom opp igjen. nå går det i grunnen myyyye bedre. men gjør som svartengel:løper med en gang jeg må. det har jeg lest at er lurt[:)]

Du er ikke alene der nei. Jeg ville passet på å drikke masse væske, og spise blåbær hjelper også masse på treg mage... Men det er mange gode råd mot dette, du må liksom finne ut hva som hjelper for deg... Lykke til[:D]

ORIGINAL: Amaryllis

Jeg var helt fortsoppet for et par uker siden - helt grusomt (selvfølgelig akkurat den uka da vi var på ferie rundt om kring i norge....) kjøpte sånn små klyx greier på apoteket og det hjalp litt. kjøpte og noe sånt ekkelt drikkendes som en skulle ta hele tiden for å holde magen i gang. men det fikk jeg bare tatt en gang før alt kom opp igjen. nå går det i grunnen myyyye bedre. men gjør som svartengel:løper med en gang jeg må. det har jeg lest at er lurt[:)]

Lett å finne gravide damer ute blant folk, dei sjekker alltid kor toalettet og før du ana ordet av det spurte halve kafeen inn dit mens kaffikoppen står igjen å snurre på bordet[8D][8D]

[8D][8D][8D] jeg for min del drikker ikke kaffe[8D][8D][8D] så det hadde nok vært vannglasset..... [8D]

ORIGINAL: Amaryllis

[8D][8D][8D] jeg for min del drikker ikke kaffe[8D][8D][8D] så det hadde nok vært vannglasset..... [8D]

Kaffien er ikkje vår men den me har med oss då[8D]

[8D][8D]

Nå har jeg gått til innkjøp av svisker og Actimel eller hva det nå heter, så nå skal det blir sus i serken. Var sånn sist også men ikke så tidlig.

Blåbær trodde jeg var stoppende [&:]

Lakris er vel også lakserende [8D]

har hatt treg mage...men nå er den løs.. [8|] men tror bare det er junk fooden jeg spiste idag som gjorde det.. [8D]

Jeg har også litt problemer ja, bruker alltid å ha sånne "ett trykk - ett tørk" turer på do jeg, sånne som er overståtte på 10 sekunder, men nå går det tregere gitt.

Får innrede et lite bibliotek på toalettet[:D]

Har hatt en vældi træg mage..
Fleire daga nu æ har plagdes m å hatt nåkka avføring..
Kun vært tissetrængt :P

Ble helt forstoppet av den nye vitamin pk jeg kjøpte for gravide... unnskyld er ganske sånn rett ut av posen........ svarte små muselorter hvis eg klarte å få ut noe. leste bakpå pk.... ganske riktg den i[:nneholdt jern også............ [:@] så nå er det slutt på di pillene! Går mye bedre! malteexstrakt fåes mat butikk og linfrø i feks frokost blanding eller smudi funker bra;)

Blir man treg i magen av jern?? Det visste jeg ikke..men er ikke det bra å få i seg litt ekstra av nå når vi er gravide??

Jeg har det HELT motsatte av treg mage....
Nesten litt slitsomt. Men skal ikke klage - så lenge mitt svangerskap går bra så er jeg GLAD:-):-):-)

Back
Topp