Treg i magen!!

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Er deilig å være gravid,men særiøst så treeeg i magen! Blir irriter når man ikke får til å gå på do! Hørte at en kiwi sku hjelpe,bullshit! Ingenting jeg har prøvd virker! Skal kjøpe aktivi yoghurt i morgen og prøve.. alle tips som har fungert på dere mottas med stoor glede! :)

Her funket kun en ting og det er kaffe. Jeg har ikkegreidd å drikke det de siste ukene og har sluttrykk veldig med magen!! Nå får jeg i meg en liten kopp hver dag og magen funker igjen. Sliter med mye luft uansett da!

jeg har faktisk måtte ty til litt laktulose:( Ikke noe kjekt, for det smaker rett og slett dritt.... men det gjør nytten sin når det står på som værst og det er vel det viktigste:) Ellers drikker jeg biola med aprikos, for den inneholder nå fiber og det også hjelper:) Ellers er det veldig viktig med ekstremt mye vann.....:) Du kan jo også spise svisker dersom du liker det?? :)

Kaffe drikke jeg uansett,så det har ingen virkning :/ svisker er noe jeg ikke liker,men om ingenting annet hjelper så må jeg prøve det,sa til samboer i går at det var like før jeg kjørte på apoteket for og hente avførings middel :( har også masse luft i magen. Drikker masse vann,sluttet og drikke brus så drikker bare vann nå,avog til et glass melk.

her og går det litt treigt, det som hjelper her er aktivitet/trening, men det er klart at det er jo ikke alle som orker nå med kvalme og andre plager! :)

Er ikke noe kvalm mer,eneste svimmel. Bruker og gå en øang rur med hunden vær dag,men ser ikke ut som det hjelper heller :/

Fiber, vann og aktivitet skal hjelpe.
Linfrø skal visst være veldig bra. Legg linfrø i et glass vann i en liten time. Da blir de litt gelekonsistens. Spis det f.eks i yoghurten.

Havregryn får ihvertfall fart på tarmsystemet mitt.

linfrø vet jeg er anbefalt.. burde spist det selv, men alt for sløv. så da får en bare slite med treg mage :p ellers masse vann og fiber i kosten :)

Back
Topp