Treg i magen

JanneJenta78

Forumet er livet
Huff..nå har ikke gullet fått bæsjet på over et døgn (går på MME)...jobber og trykker og gråter, men det kommer ingenting [:(] Har gitt han rikelig med malt, men det virker ikke som om det hjelper..noen som har gode forslag???

Hvis han går på morsmelk er det ingenting som heter treg mage, fikk jeg høre av helsesøster. Det er normalt at de ikke bæsjer på nesten en uke. Elea bæsjer annenhver dag... Jeg var redd for akurat det samme.

Har hatt samme problemet her. ho bæsja ikke på 2 døgn. Har gitt malt. 

Prøv å hjelp han når han truer. ta av bleia og trykk beina mot magen. funka her. etter det har ho bæsja ca 2 ganger om dagen.

ORIGINAL: JanneJenta78

Huff..nå har ikke gullet fått bæsjet på over et døgn (går på MME)...jobber og trykker og gråter, men det kommer ingenting [:(] Har gitt han rikelig med malt, men det virker ikke som om det hjelper..noen som har gode forslag???

Har samme problemet her. Han jobber nesten konstant 24 timer i døgnet. Har begynt å ødelegge nattesøvnen også.. Han klarer ikke slappe av. Vi har også kjørt på med malt ganske lenge nå, det løsner sånn sakte men sikkert... Men det må MYE hyling til om dagen..[&:]

Dere gir ikke for mye malt da? Hvis de får for mye så blir det så seigt at det er like vondt å få ut som hard bæsj.. Ville prøvd å masere magen, trykke nedover mot bleiekanten, og så trykke lårene opp mot magen. Da pleier det som regel å komme[;)] Men går det mer enn 3 dager uten bæsj i bleia ville jeg ringt legen og fått noe for det, kanskje et miniklyx.

Håper du får resultater, for det er så vondt for de små å ikke klare å bæsje. Hadde nettopp en episode med 2-åringen vår, og det var IKKE gøy! Det satt det helt fast og underlivet hovnet opp siden han hadde trykt så mye. Nei, huff, det var vondt å se på.

Lykke til!

Back
Topp