Treffet idag

*Bobbo*

Forumet er livet
Vil bare si at jeg hadde det utrolig hyggelig.
Det var super koselig å treffe dere alle sammen. Herlig gjeng med jenter. [:)]

Synes tiden gikk så altfor fort, så skaulle gjerne snakket mer med dere alle sammen.
Men det håper jeg at jeg får muligheten til siden, for dette må gjentas. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: snuppis!

Og Ivara var kjempe fornøyd for blomstene og kortet [:D]

Så bra. [:)][:)][:)] Kortet var kjempe fint.

Så kjekt å høyra at det blei vellykka[:)][:)][:)]

Forventa vel egentlig at denna gjengen kan kosa seg[:D][;)]

Det var koslig jenter, men jeg føler jeg ikke fikk snakket så mye med dere etter som lille rakkerunen krevde sitt.

Skal hilse fra rakkerungen - da han kom på jernbanestasjonen i Tønsberg så gliste han fra øre til øre og lo to ganger[8D] Han har fortsat ikke landet er fortsatt i stua i pysjen........[&:]overtrøtt og hyper[8D]

Så kjekt at dere koste dere![:D] Gleder meg til neste gang, da vil vi være med!
Ca. slutten av sommeren, begynnelsen av høsten?? [;)]

[:D]Bilder Bilder[:D][:D]

Tok dere ikke bilder idag damer?
Me som ikke var på treffe må få se dere søte damer, og babyene som var med.
E så forveden på kos dokker ser ut

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: Jon Blund

de som ei var med på treff ei får se [;)]

buhu , for lang vei te å komme på treffe. Og mammadalten har ikke lov å fly. Fikk pustestopp da vi fløy sist da han var 4 måneder. Så måtte nok hatt treff i stavanger da[;)]

ORIGINAL: Jon Blund

Jeg tok noen bilder, men det spørs om de andre som var med på treffet vil at jeg skal legge bildene her [:)]

Send de en pm og spør da vel[;)]
må jo få se dere søte damer

Hadde det supert i dag :D
Bare synd tida gikk så fort... men det er vel bare ett positivt tegn igrunn ;)
Dere er kjempe herlige,jenter ;)
gleder meg til nytt treff allerede ;)

[:)]Det var så koslig å møte dere igår.... (beklager at jeg måtte gå så tidlig...sa til samboern min da jeg kom i bilen at jeg ville være lengre.. men sånn er det, blir lengre neste gang[;)])

FIkk ikke snakket med alle, men dere virket veldig koslig alle sammen[:)] dere er fantastiske jenter.

PS! Syns det var et par kjente ansikt der, men skjønner ikke hvor jeg har dere fra...kanskje det bare er jeg som innbiller meg ting

Hvorfor måtte du gå?

Fordi jeg  ble beordra på jobb lørdag  å så hadde jeg småting som jeg måtte gjøre, men jeg skulle ta det på kvelden til å begynne med(hadde i utgangspunktet fri) men da det viste seg at jeg måtte på jobb så måtte jeg forskyve hele dagen/kvelden å var småting jeg var nødt til å gjøre

ORIGINAL: hero

Hvorfor måtte du gå?

Fordi jeg  ble beordra på jobb lørdag  å så hadde jeg småting som jeg måtte gjøre, men jeg skulle ta det på kvelden til å begynne med(hadde i utgangspunktet fri) men da det viste seg at jeg måtte på jobb så måtte jeg forskyve hele dagen/kvelden å var småting jeg var nødt til å gjøre

Kjedelig at du måtte jobbe [:'(]

eneste unskyldningen jeg kunne ha var om jeg hadde drukket å ikke kunne gå på jobb...syns det var litt tidlig på dagen å ta den unskyldningen...de må sikkert da tro jeg er alkis...hihihihihi

ORIGINAL: Apple

Høres ut som dere hadde det veldig koselig! Det forundrer meg ikke, for dere er en gjeng flotte damer! [:)]

sign apple på denne[:D]

ORIGINAL: Væren*82

Håper jeg og snuppa kan få til å være med på et treff en gang [:)]

Synes Rogaland er en veldig fin plass å ha et treff på, hehe [:)]

Men seriøst, så hadde Kristiansand vært topp [:)]

Kristiansand er koslig...da blir det overnattinger det koster litt mer, men dersom det er bestemt i god tid så har man jo ofte anledning til det da...spare litt selv om det kan være litt hardt for dere som bruker penger på prøverør det koster jo endel da.

Back
Topp