Treffet idag :)

• Trådstarter Trådstarter EmilyTheStrange
  • Opprettet Opprettet
E

EmilyTheStrange

Guest
var kjempekoelig med besøk, selv om det var kaldt[:)] her er noen bilder fra dagen

LAAALDT PÅ STASJONEN

SLAPPER AV PÅ KARI TRAA BUTIKKEN

KAFEBESØK MED LAPPER OG KAKAO

LAPP OG KAKAO

DANIEL DRIKKER KAKAO

POSING....

PRØVER Å POSE MED MAGNUS

MIA FLYKTER FRA SNILLE HÅVARDKLEMMEN

SER PÅ GAKK-GAKK

LAXER

POWERNAPPING

POWERNAPPING

DANIEL SKRIVER ØNSKELISTE

AVSLUTNING MED PIZZA

Så fantastisk flokk med unger! [:D][:D] Ser ut som om dere har kosa dere veldig! [:)]

Den pizzaen der fikk jeg innmari lyst på.... jeg er nemlig veldig sulten! [8D][:D]

Menneh, enn mammaene da? [;)]

ORIGINAL: Skrållan

Så fantastisk flokk med unger! [:D][:D] Ser ut som om dere har kosa dere veldig! [:)]

Den pizzaen der fikk jeg innmari lyst på.... jeg er nemlig veldig sulten! [8D][:D]

Menneh, enn mammaene da? [;)]

pizzaen var fantastisk og mammaene var ikke så fotogene idag tydligvis.....

Kjempe fine bilder[:)] Så kjempe koselig ut!

Nydelige barna ![:D]

Det var kjempe koselig! Men tok tydligvis på gutta boyz, for de sovna i bilen på hvem hjem [:D]

ORIGINAL: *Perlemor*

Det var kjempe koselig! Men tok tydligvis på gutta boyz, for de sovna i bilen på hvem hjem [:D]

ja, Mia tok med seg Pinkel og teppet og gikk og la seg på sofaen kl.1830[8|] hun sov en time i vognen og.....

ORIGINAL: Black Beauty

ja, Mia tok med seg Pinkel og teppet og gikk og la seg på sofaen kl.1830[8|] hun sov en time i vognen og.....

Hun ble vel helt satt ut av alle guttene [8D] Håper iallefall ikke det er katten sin skyld!

Hun ble vel helt satt ut av alle guttene [8D] Håper iallefall ikke det er katten sin skyld!

håper virkelig ikke jeg heller, men jeg har bestillt katteluke der kun katter med halsbånd slipper inn og så skal jeg installere de i dukkehuset med varme på og så får vi se om det ordner seg.....

håper virkelig ikke jeg heller, men jeg har bestillt katteluke der kun katter med halsbånd slipper inn og så skal jeg installere de i dukkehuset med varme på og så får vi se om det ordner seg.....

Det var lurt!!

Ser ut som dere har hatt en kjempekoselig dag[:)][:)]
For en herlig flokk med unger, sååå søte[:)][:)]

Kjempekoselig

ORIGINAL: *Sandermamma*

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Så virkelig ut som en kjempekoselig dag! Så skjønne unger, som har blitt såå store!! [:D]

samme tenkte jeg [:)]

vi og koste oss masse masse....
Daniel hadde fått kvilen sin på voss, aå han var bare i godt humør då vi kom hjem...
syns litt synd på Emilie gullet då som hadde bestemt seg for IKKE å ta flaske HELE dagen...
gikk 10 timer uten mat. bare litt grøt... hmmmm... ka skal eg gjøre med hun???
flaskeNEKTEREN.... men hun ÆLSKER puppen... tullingen!!!

masse fine bilder BB.
skal se om eg har noen å legge ut. tok visst ikke så mye bilder eg... dårlig til sånt visst nok...

takk for kjempekoselig tur [:)]
hadde virkelig trodd at toget skulle ta lengre tid... men tiden fløy jo avgårde [:)]

ORIGINAL: *Sandermamma*

helt enig [:)]

Å så mange fine bilder av nydelige småtroll[:D]
Ser ut til at dere stor koste dere!
Håper jeg kan være med neste gang.
Kanskje en gang til sommeren, når temperaturen på voss har normal stillt seg[;)] lol

Back
Topp