Treffet i Sandefjord 7 mars!

nettemor

Forumet er livet
Hvordan passer det for dere om vi tar det fredag 9. mars denne gangen, i stedet for onsdag?[:)][:)]

det passer bedre for meg.. for til onsdag så skal jeg til øyelegen med theodor i larvik 12.15 så rekker nok ikke tilbake!! til 1..så ja,vi er med på fredag den 9.[:D]

Ja, og på fredagen kan jo kanskje snuppa80 være med også[:)][:)]

F***[:'(][:@] Har time hos hs den dagen vi..... På KONGSBERG av alle steder.... Kl 11[&:] 

Ååååå[:(] Har så lyst til å være med nå[:(][:(]

ORIGINAL: snuppa80

F***[:'(][:@] Har time hos hs den dagen vi..... På KONGSBERG av alle steder.... Kl 11[&:] 

nei nei nei nei, hva i alle dager er det for no da he he[:D][:D][:D][:D] også denne fredagen da hmm[:)][:D]

ORIGINAL: nettemor

nei nei nei nei, hva i alle dager er det for no da he he[:D][:D][:D][:D] også denne fredagen da hmm[:)][:D]

Skal ringe på mandag og høre om de har en annen time til oss jeg[:)] Skulle vært i Sfj en tur uansett, for vi mååå ha den OleBrumm figuren vi så på lekebutikken[:D]

Skal ringe på mandag og høre om de har en annen time til oss jeg[:)] Skulle vært i Sfj en tur uansett, for vi mååå ha den OleBrumm figuren vi så på lekebutikken[:D]

Har kjøpt noen figurer jeg også nå he he[;)]

Hei

Er dette treff for bare dere som har fått unge eller ikke? kan jeg bli med selv om jeg ikke kjenner noen?

Jeg er med....

ORIGINAL: Theapuus

Blir 9 mars[:)][:)]

Hvor og når?

Vi pleier å være på peppes, klokka 12[:)]

Er det noen som kommer i det hele tatt heller?

Jeg gidder nemlig ikke kjøre til sandefjord om jeg skal sitte der alene...

Jeg og Malønna kommer....

Dollface: Why not...?

Oki, da komemr jeg e n tur da[;)]

Jeg også er blakk men vil komme...[;)]

Hei :-) Det er gravidetreff (Bim-treff/Barnimagen.no) på Promenaden 17 mars kl 13.00, veldig hyggelig hvis det er noen herfra som vil være med da! Selv er jeg 29 og mitt første barn ( en gutt ) 19 juni. Flytter til Sandefjord 1 mai:-)

Back
Topp