Treffe på eggløsning

Lykkelitenn

Bli kjent med forumet
Jeg skal ut på en weekend tur neste gang jeg forventer eggløsning. Jeg reiser fredag morgen, og eggløsning er forventet på søndag. Jeg kommer hjem sent søndag kveld. Er det noe poeng å håpe at man treffer eggløsning denne gangen når jeg er borte dagen den forventes?
 
Jada masse håp der! Legg aksjer torsdag kveld eller helst fredag morgen, også når du kommer hjem søndag, så skal dere ha gode sjanser. En del forskning har vist at 2 dager før eggløsning kan være det beste for å treffe, i tillegg til at egget kan leve i opptil 24 t etter eggløsning. Så hvis du har den på søndag og dere legger aksjer samme dag (med de andre inne fra et par dager siden) så er det perfekt ☺️ masse lykke til!
 
Da jeg ble gravid sist hadde jeg eggløsning onsdag, mannen kom hjem kl 1 på natten torsdag. :) Vil absolutt si at det er håp for dere!
 
Så lenge du får inn 1 dag i El eller før El. Da har du lagt inn en aksje.
Jeg la inn aksje 5 dager før. Og 1 dag før. Va litt usikker når El kom
Har heldigvis monitor. Så vet jeg har truffet
Om jeg bli gravid er noe annet.
 
Jeg skal ut på en weekend tur neste gang jeg forventer eggløsning. Jeg reiser fredag morgen, og eggløsning er forventet på søndag. Jeg kommer hjem sent søndag kveld. Er det noe poeng å håpe at man treffer eggløsning denne gangen når jeg er borte dagen den forventes?

Jeg ble gravid med eggløsning søndag eller mandag, tror sistnevnte, og siste muligheten vi hadde var fredag morgen, sitter å bysser lillebror på 16 dager må ❤️ så absolutt vits! Trodde alt håp var ute selv, hvert fall siden jeg også reiste til syden den lørdagen og bada, men gikk jaggu likevel!
 
Back
Topp