TREFF !!!!

Linka

Gift med forumet
Da starter jeg en tråd med den nye treffdatoen.
Har sjekket litt i kalenderen og lurer på om det kanskje er lurt og ta en lørdag. Da er som regel sambo hjemme for de som har det og kan ta seg av eventuelle andre barn.

Har sett meg ut to datoer : ( Oppdaterte datoer fra 06.02.06 )

2 mars 
9 mars


Tenkte vi alle f.eks. kunne møte opp på ski storsenter ved informasjonen og derifra kunne vi gått til Egon. Der har de god mat og variert. Etter skravling og mat kunne vi tatt en dessert og kost oss videre.
Håper mange kan være med på dette treffet. Selv har jeg bursdag 9 mars og kunne ikke tenkt meg noe koseligere enn og feire litt sammen med dere på et treff.

Legg inn når dere kan så finner vi klokkeslett og eventuelle spisesteder etter det.

Klemmer fra Linda og Alexander
 
Hmmm...Ikke for å være vrang,men liker meg ikke så godt ute når det er "tkjukt" med folk- hadde det vært mulig å hatt det en ukedag!? For meg passer det igrunn best i slutten av mnd'en...
 
Seff kan vi ta det på en ukedag. Skal ikke være noe problem det. Bare kom med forslag til dato så ska vi se hva vi kan finne ut. Jeg går litt for helga siden jeg da kan ha med bare Alexander.
Klem
 
Hei igjen.
 
For oss passer det best på tirsdager eller torsdager. Da er det størst mulighet for bil her.
 
Den 28 februar skal jeg på 6 uker kontroll og sette inn spiral så jeg tror jeg skal være hjemme etter det.
 
Hva med 2 eller 9 mars???
 
Kan vi ikke prøve på 2.mars da!?[8|]
Håper fler vil være med...
Kan jo f.eks høre med desember klubben!?
Er jo noen som bor i traktene rundt her da...
 
2 mars hadde vært flott her.
Skal legge det inn på dems sider også.
Klem
 
Hva skjer da!?!?!
Har dere funnet en dato?
 
Vi har vel blitt enige om 2.mars!?[8|]
Tror vi egentlig framdeles avventer for å se hvor mange som vil bli med![;)]
Er du med!?
Åssen står det til forresten!?[8|]
 
Er du med!?
Åssen står det til forresten!?

 
Jeg er med vettu :) Ski er jo ikke så langt unna. Og det er jo lenge siden jeg har sett deg også. Så gleder meg til å se dere nå da, hehe.
Alt bra her. Hva med dere?
Dere får lage en liste på de som melder seg til treffet....
 
Bare bra! Men noe hektisk...[8|]
Har begynt å komme greit inn i rutiner og slikt nå da![;)]
*Regner med Linka ordner med oversikt og slikt...
Ho er jo så flink så![:D]
 
Back
Topp