Treff?

Tonelill

Glad i forumet
Skal vi arrangere ett treff? Ser at det i alle fall er noen Drammensdamer som gjerne vil,og jeg slår gjerne følge [;)] Men hvor vil dere evt. treffes? Cafe,på tur,hjemme hos noen(stiller gjerne huset vårt til disp. hvis dere tåler at det er under opp-pussing [8D]),bytur...... Andre forslag?

Da blir vi i alle fall 2 [8D] Mye som har skjedd med barna våre nå,så hadde vært veldig morsomt å treffes ja! Håper jo flere blir med ?????

Jeg blir med[:D]
Hadde vært koselig å treffes med barna da,og da blir vel hjemme besøk hos noen best eller???

Jeg vet jo aldri når jeg jobber, men blir gjerne med om jeg kan! Og ja, hjemme hos noen er vel det beste, ja... Jeg har 80 kvm leilighet, så blir kanskje litt trangt, men om noen vil det så er det samma for meg [:D][:D] Finn en dato LITT frem i tid da, så kanskje jeg får tatt meg fri den dagen...! [:)] (Eneste dagene jeg VET jeg skal jobbe er ut denna uka, 24/10 og 7/11...)

Er søndag ett greit alternativ da,siden de fleste jobber midt i uka?
Og da satser vi på hjemmetreff,så barna kan få boltre seg litt fritt. [:D]

Lørdager og søndager passer ekstra godt da...bare ikke denne søndagen for da skal vi i bursdag til Inkri sin jente..

Jeg er gjerne med[:D]

vil også på treff med dere[&o]

ORIGINAL: stoltmortil4

Er vel bare å komme hvis du orker det! [:)] Tror ingen har noe imot det,men kanskje litt langt å kjøre?

Da nærmer det seg. Er dere klare for å la de små leke mens vi skravler? [:D] 

ORIGINAL: merete_80

ORIGINAL: Tonelill

Da nærmer det seg. Er dere klare for å la de små leke mens vi skravler? [:D] 

Når på dagen? Mulig jeg får det til likevel [:D]

Så bra at dere kan komme da [:)] For oss passer det egentlig hele dagen,så......

Hadde vært utrolig koselig å treffe alle igjen, men har flytta til Trysil, så det blir dessverre i overkant langt å reise... [&o]

ORIGINAL: turtlebug

Hadde vært utrolig koselig å treffe alle igjen, men har flytta til Trysil, så det blir dessverre i overkant langt å reise... [&o]

Litt i lengste laget kanskje ja [8D] Får heller ta ett treff nærmere sommeren,og planlegge overnatting!

ORIGINAL: suki

Vi har fortsatt lyst, og spiller egentlig ikke noen rolle når på dagen. Bare ikke så tidlig, sa samboern når jeg hørte med han. (Redd han ikke skal få sovet lenge tenker jeg!)

Hva med klokka 9? [:D]

Vet ikke når det passer best å treffes. Snuppa mi sover jo på dagen,men det er det vel andre som gjør også. Passer det best i sovetiden,før,etter????? For meg spiller det alså ikke noen rolle. Har veranda med tak hvis noen evt. vil sove ute.

Samme for meg når det blir,er ikke alltid Arian-Chrisander sover på dagen lenger...

ORIGINAL: Tonelill

ORIGINAL: stoltmortil4

Er vel bare å komme hvis du orker det! [:)] Tror ingen har noe imot det,men kanskje litt langt å kjøre?

var igrunnen en ønsketenkning.blir nok forlangt med bare en svipp tur ja.men skal til Oslo på "husmorferie" snart og da kan det hende noen søtinger har lyst å treffe meg[;)]

Back
Topp