Treff Vestfold?

ORIGINAL: tonje07

i lige måde!! vil gjerne møte deg og tusull!!! [:D][:D]

 
du vil møte oss fordi vi er så kule[:D][;)][8D]
 
Det er opp til dere å bestemme, er akuratt det samme for meg, letteste for meg er selvfølgelig Sfj, men åpen for larvik og.
Passer dessverre ikke med treff i slutten av denne mnd, til dere som skal i langesund... Men kanskje neste gang?
 
ORIGINAL: siri01

ORIGINAL: tonje07

i lige måde!! vil gjerne møte deg og tusull!!! [:D][:D]


du vil møte oss fordi vi er så kule[:D][;)][8D]


ja, det er jo selvfølgelig derfor!! [:D][:D] gidder bare å være med kule folk jeg!! [;)]
 
ORIGINAL: Bebbie og Emma

jeg er med [:D]velger sandefjord hehe[:)][:)]

Flott...[:)] Da er det i allefall tulla84,meg og deg 8 aug...[;)]
Håper fler hiver seg på...
 
Back
Topp