melhuspia Glad i forumet 4 Apr 2010 #1 Vil minne alle på at det er treff 6/4. Kl 19.00 på egon i søndre. Skal bestille bord, kjekt å vite hvor mange som kommer. Var veldig koslig sist treff på byhaven ;-)
Vil minne alle på at det er treff 6/4. Kl 19.00 på egon i søndre. Skal bestille bord, kjekt å vite hvor mange som kommer. Var veldig koslig sist treff på byhaven ;-)
melhuspia Glad i forumet 4 Apr 2010 #3 ORIGINAL: Mammaia 81 Jeg er med :) Toppers;-) regner med de fra sist er med også, koslige jenter;-)
M minii Blir kjent med forumet 4 Apr 2010 #5 Jeg kan dessverre ikke da, men jeg blir nok med neste gang :)
merian Andre møte med forumet 5 Apr 2010 #7 Skulle gjerne møtt noen trønderpier her inne...men i morgen passer det ikke:( Satser på å få til neste treff![:)]
Skulle gjerne møtt noen trønderpier her inne...men i morgen passer det ikke:( Satser på å få til neste treff![:)]
melhuspia Glad i forumet 5 Apr 2010 #8 ORIGINAL: merian Skulle gjerne møtt noen trønderpier her inne...men i morgen passer det ikke:( Satser på å få til neste treff![:)] blir jo flere muligheter;-) bli med på neste treff da, sikkert ikke lenge til [;)]
ORIGINAL: merian Skulle gjerne møtt noen trønderpier her inne...men i morgen passer det ikke:( Satser på å få til neste treff![:)] blir jo flere muligheter;-) bli med på neste treff da, sikkert ikke lenge til [;)]
Mammaia 81 Elsker forumet 5 Apr 2010 #9 Få forhåpentligvis med meg ei til fra Stjørdal i morgen også :)
L lillebambi Forelsket i forumet 6 Apr 2010 #10 Dette hadde jeg ikke fått med meg jeg...er det de sammme som møttes til Arielle eller er det to forskjellige grupper her nå? [8|]
Dette hadde jeg ikke fått med meg jeg...er det de sammme som møttes til Arielle eller er det to forskjellige grupper her nå? [8|]
melhuspia Glad i forumet 6 Apr 2010 #11 ORIGINAL: Arielle Jeg tror dette treffet er for alle som er på babyverden.. Hos meg var det kun oss i augustforumet... :) ja, ligger ut under treff forumet. ei fra juni var med sist, resten med termin i august. Er åpent for alle som vil
ORIGINAL: Arielle Jeg tror dette treffet er for alle som er på babyverden.. Hos meg var det kun oss i augustforumet... :) ja, ligger ut under treff forumet. ei fra juni var med sist, resten med termin i august. Er åpent for alle som vil
Mammaia 81 Elsker forumet 6 Apr 2010 #13 Blir du med da, Arielle? Jeg skal opp en siste tur til Hammerfest torsdag, så får desverre ikke vært med til deg :(
Blir du med da, Arielle? Jeg skal opp en siste tur til Hammerfest torsdag, så får desverre ikke vært med til deg :(