Treff til høsten

twinanne

Forumet er livet
Jeg trekker meg ut så dersom det skal bli noe treff til høsten så må nok noen andre ta over den rollen og få dette til å funke.

Jeg kan ikke ha den rollen nå, det er jo ganske forståelig da.
Ettersom jeg ikke er en av dere lenger.
Beklager dette jeg.

Men treffet er vel for de som er gravid og eller har barn også? 

Det er for de som har prøbverør barn, des om er gravide med prøverør og de som holder på med eller skla igang med prøverør eller assistert efruktning. Men det er en annen årsak som gjør at jeg ikke føler meg kompetent til å organisere dette, ettersom jeg sårer folk her inne. Da er det bedre å trekke seg ut. Jeg vil jo ikke gjøre livet surt for noen her inne da.

Og så har jeg nok med min egen sykdom så jeg merker at jeg ikke har overskudd til å organisere dette her. Det er ike så greit å ringe hoteller med migrene for da kan jeg ofte være litt rottet i huet.

Så det er 2 grunner for at jeg håper at noen andre il ta over den prosessen -dersom jeg er ønsket så blr jeg med, dersom ikke så er det helt greit også.

ORIGINAL: smygel 78

ok jeg forstår det Twinanne.

Jeg har ett bryllup som jeg må planlegge i tilegg til at morfaren min døde i dag pga kreft så jeg har ikke akkurat tid og krefter til dette jeg heller akkurat nå.

må bli etter bryllup og begravelse....dvs etter aug

noen som melder seg frivilig?

Ville berre sei kondolerer til deg[:(] Håper det går bra med deg.

Back
Topp