Treff på Lerretet i Drammen

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Tenkte å lage en egen tråd for å se hvor mange som blir med! Noen som blir med på treff på Lerretet (under kinoen) en dag førstkommende uke?

For gravide, de med unger eller begge deler? Jeg blir gjerne med [:)]

Jeg er gravid og blir gjerne med - om det er greit da!!!

For begge deler er helt greit for meg[:D] Kom med forslag til en dag som passer da. Så kan vi finne en dag i den nærmeste fremtid?

Når på dagen passer det best for flest?

hehe.. Vi kan jo ha treff vi tih.. passer best for meg på dagen sånn egentelig..

ORIGINAL: Hello Kitty

Vil gjerne det:) bare si hvilken dag passer, så jeg får koordinert med jobben[:)] Bor 15 min. fra Drammen jeg, men har ikke PEILING på hvor Lerrettet e

Under kinoen[:D] Hva med en dag førstkommende uke? Siden ingen kommer med forslag til dag, så kan jeg gjøre det (selvom det er samme hvilken dag for meg) Så da foreslår jeg onsdag kl 12 på Lerretet... Hvem er med?

jeg er med.. men husk at det er skispinten den dagen så kan være ekstremt fullt på lerretet..

ORIGINAL: Cathis

jeg er med.. men husk at det er skispinten den dagen så kan være ekstremt fullt på lerretet..

Da tar vi ikke onsdagen (følger ikke helt med jeg), varer den bare en dag eller? Kan jo evt ta på torsdag kl 12 isstedet?

Virker ikke som om det er noe særlig interesse for Drammenstreff her. Nå har jeg prøvd ihvertfall å få til et treff[:)] Siden jeg har permisjon så passer det med treff for meg når som helst, så hvis noen andre vil komme med forslag til treff med sted og tidspunkt så henger jeg meg på. Men hvis Drammensfolket her inne er interessert i et treff så må dere prøve å komme med forslag ihvertfall[;)]

Fredag på Risenga svømmehall, ikke så langt fra Drammen og kjempedigg der!!

Hvor er det?

Asker sentrum, ved siden av Askerhallen, et bad med barne- og terapibasseng, solarium, flere treningsbassenger, badstue osv.

dyrt?

Personlig så stemmer jeg for et treff i Drammen. Har hatt treff med forumet mitt både i Lillestrøm og nå snart i Oslo, og er litt kjedelig å reise så langt når man ikke har bil, og Asker er jo også et stykke. Og hvis man skal ha treff med noen her inne man ikke har møtt før så synes jeg kanskje ikke at en svømmehall er stedet? Er jo noen som vil være med på treffet som ikke har barn enda,men er gravide og da er kanskje ikke det å bade så morro? Men det er bare min mening da[:D]

lurte litt på en ting jeg... for jeg syns at det er så flott tiltak fra din side... *klapp på skulderen til deg* hva med å treffes på lerretet torsdag 13. mars kl 11 f eks? skal ikke være lett å samle en gjeng med gravide jenter og nybakte mammar asså.. hehehe..

risenga er supert det.. men føler meg ikke helt i bikini-formen akkurat nå.. bleik og halv kul på magen..

ORIGINAL: pilteline

lurte litt på en ting jeg... for jeg syns at det er så flott tiltak fra din side... *klapp på skulderen til deg* hva med å treffes på lerretet torsdag 13. mars kl 11 f eks? skal ikke være lett å samle en gjeng med gravide jenter og nybakte mammar asså.. hehehe..

Passer fint for meg det,men blir spennende å se om det er noen andre som kan også. Hadde vært koselig om vi ble noen flere[:D]

[:@] jobber desverre da jeg...

Back
Topp