Pletten Forelsket i forumet Januarskatter 2015 4 Aug 2012 #1 Heia Det blei så lang tråd etterhvert der vi prøvd å kom frem t dato som passe for treff, så æ laga bare en ny tråd istedet... Passe det for alle med treff lørdag 1.september? Vi kan jo spis lunsj sammen f.eks?
Heia Det blei så lang tråd etterhvert der vi prøvd å kom frem t dato som passe for treff, så æ laga bare en ny tråd istedet... Passe det for alle med treff lørdag 1.september? Vi kan jo spis lunsj sammen f.eks?
Skruf Betatt av forumet 4 Aug 2012 #2 Har ingen planer jeg vet om, så jeg er med :) Bra du tar initiatv!!
Pletten Forelsket i forumet Januarskatter 2015 5 Aug 2012 #4 Jeg skal ikke ta æren for initiativet, det var Snusmumrik som startet den første tråden Håper det passer for alle denne datoen da blir det mange fine mager samlet på en plass gitt
Jeg skal ikke ta æren for initiativet, det var Snusmumrik som startet den første tråden Håper det passer for alle denne datoen da blir det mange fine mager samlet på en plass gitt
Pletten Forelsket i forumet Januarskatter 2015 12 Aug 2012 #8 Da ble det treff på Graffi Solsiden kl 14 lørdag 1.september (for de som evt ikke er på fb og har sett tråden der) Jeg bestiller bord når det nærmer seg
Da ble det treff på Graffi Solsiden kl 14 lørdag 1.september (for de som evt ikke er på fb og har sett tråden der) Jeg bestiller bord når det nærmer seg