Treff i Trondheim =) Avstemning!

GlædeMæMasse

Forelsket i forumet
E litt forskjellig katti folk har tid til å komme på treff, så da e det kanskje greit å bestemme det ved avstemning?

Trur kl 18.00 passer for de fleste, så da går vi for det? På Bær&Bar kanskje?

bær&bar på torsdag høres bra ut:)

Bær&Bar høres bra ut :) 
Jeg stemte tirsdag, men er med uansett dag- så lenge mannen er hjemme til å ta tannpuss og legging på minisjefen :)

Jeg kan alle dagene bortsett fra torsdag!!

(rettelse: jeg kan onsdag og fredagkveld neste uke!)

Sjønner ingenting æ nu... plutselig va dæm tre stemman som va kommet isted borte??? Og æ får ikke til å stemme på nytt =p

Jeg stemte torsdag..men kan onsdag også om det passer dårlig for andre på torsdagen...Så forresten at den avstemingen så rimelig rar ut nå ja ;)

Wops!! Change in plans. Jeg må visst jobbe på tirsdagen, så da kan jeg ikke da heller!

Dvs at neste uke kan jeg møtes
Onsdag & fredag!!!

Ja kanskje vi bare skal ta det på onsdag da? :) Ser ut som det passer alle som har svart så langt!! Enig?

E faktisk i Trondheim på tirsdagen men det e i forbindelse med begravelse:/ Så da blir det ikke nå treff for min del, men e gjerne med en anna gang:) E ofte hjem t mor og far:)

Okay, det ser ut som det e onsdag som passer for flest. E egentlig den dagen som passer dårligst for mæ men ska prøve å komme alikavæll!

Bestiller bord på onsdag på Bær&Bar kl 18.00 =) Sir at det e til gravidtreff, så kan folk som kommer spørre betjeninga om kordan bord det e =)

GlædeMæMasse skrev:
Okay, det ser ut som det e onsdag som passer for flest. E egentlig den dagen som passer dårligst for mæ men ska prøve å komme alikavæll!

Bestiller bord på onsdag på Bær&Bar kl 18.00 =) Sir at det e til gravidtreff, så kan folk som kommer spørre betjeninga om kordan bord det e =)

Den er grei!!! 

supert:) Håper du får til å komme GlædeMæMasse:)

GlædeMæMasse skrev:

Flott, da gleder jeg meg til å treffe dere alle sammen på onsdag

Ville bare minne om treff imårra =) Bordet e reservert til "gravidtreff/babyverden", så da e det e bare å spørre betjeninga hvis dåkker ikke finner fram =)

Back
Topp