Treff i Stavanger

Lykkelig <3

Blir kjent med forumet
Noen som har lyst??? emoticon

jaaa=) er med på den!=)

JA!! jeg kan når som helst de neste to ukene, kjeder dritten av meg hjemme:p

Så gøy :) Då må me få te et treff. Eg e og hjemma på dagtid, kjedelig :(
Men når på døgnet er best. Er vel noen som jobber enda??? :)

Dagtid hadde vært helt topp for meg, er da jeg kjeder meg, men er med på ettermiddager og:)

caka* skrev:
Dagtid hadde vært helt topp for meg, er da jeg kjeder meg, men er med på ettermiddager og:)

Vi kan se hva flertallet kan, kjekt om flest mulig får vert med :)

jeg jobber!:P
jobber til 5-6 tiden"/

Dytter denne opp :)

Har og veldig lyst å bli med, men jobber også. Bor på Jørpeland og da, med samboer og en liten på 18 mnd så det må passe for de og at jeg drar..Onsdager eller helger tror jeg skulle gå greiest...

Jeg jobber på dagtid men har fri fredager. Er på skolen neste fredag da.. Er også med på en helg en gang.. Bare sett opp forslag om en dag og tid du - enklest det  Blir vanskelig å få det til å passe for alle uansett.. Blir gøy med treff når babyene kommer!! 

jau eg e med eg...men jobbe ennå fullt så eg kan ikke på dagtid. + har opplegg på mandager og onsdager.

Var litt forskjellige dager og tider folk kan. Får bare fåreslå en dag å se hvem som kan bli med :)

TORSDAG 12 APRIL på ettermiddagen?

Gratulerer <3 skrev:
Var litt forskjellige dager og tider folk kan. Vil bare en dag fåreslå en se hvem som kan gå med :) Torsdag 12 april på ettermiddagen?

da kan ikke jeg dessverre..

Så langt fram i tid klarer ikke jeg å planlegge.. men finn ut noe dere så ser jeg når det nærmer seg:)

Hvis noen er med på lunsj en dag de neste to ukene så si i fra:)

Så kjekt at dere arrangerer treff, jeg har veldig lyst og være med, det hadde vært kjempe hyggelig :) Jeg jobber natt så jeg kan stort sett alltid :)

Mona=) skrev:

Gratulerer <3 skrev:
Var litt forskjellige dager og tider folk kan. Vil bare en dag fåreslå en se hvem som kan gå med :) Torsdag 12 april på ettermiddagen?

da kan ikke jeg dessverre..

Back
Topp