Treff i ROGALAND???

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Nå er det så mye østlandstreff her...[;)] Blir litt langt å reise for min del [:o] Hva med å ha treff i Rogaland?? Ser det er et par her fra stavanger og Ryfylke?? Hva sier dere jenter??

Helt perfekt!! [:D]

dytter denne [;)] Kansje vi kunne treffes i Stavanger?

Hadde vært kjempe kos!! [;)] For meg er det samme hvor vi møtes, kan også møtes på kvadrat??

nå i juli passe d ikke for meg.. har full timeplan, men august eller september kan eg se om eg kan få noe te. men da må d bli stavanger for min del. har allerede 2,5 viss eg tar båt,3 timer viss eg kjøre bil til stavanger fra sauda

ORIGINAL: malien

ti-hi...hvis alle som har svart på denne tråden kommer, er vi faktisk syv stk!!!!! Ikke så gale det da[:)][:)][:)]

nei,slett ikke verst[:D] men hvor og når skal vi møtes da?

Så kjekt at så mange har gitt positiv respons [:D][:D][:D] Malien bor også i Stavanger tror jeg... Da blir vi kansje 8 [8D][8D] Wow d hadde vært kjekt!!! Stavanger høres flott ut for meg, kvadrat kan kansje bli litt "masete" [8|]

ORIGINAL: ludri

Så kjekt at så mange har gitt positiv respons [:D][:D][:D] Malien bor også i Stavanger tror jeg... Da blir vi kansje 8 [8D][8D] Wow d hadde vært kjekt!!! Stavanger høres flott ut for meg, kvadrat kan kansje bli litt "masete" [8|]

signerer denne... Vet ikke helt hvor det er plass til 7-8 barnevogner på kvadrat akkurat....men i byen er det hvertfall steder hvor det er god plass til vogner! F.eks pastabakeriet (nedenfor Indiska), typisk plass for barseltreff o.l. og ingen krise om det blir skriking e.l.

Lene skrev at hun ikke kunne før i august, kan godt bestemme oss for en dag i august for min del...Hva sier dere andre??

helt enig med dere jenter.kvadrat kan bli litt "masete".pastabakeriet høres bra ut for min del[:)] liker godt pasta jeg[:D] er jo gøy om alle kan bli med,sp vi kam jo vente på Lene..men det er jo sååå lenge til[8D][:D]

Det er samme for meg nå vi møtes, men jeg kan ikke i uke 31..
"D bler dridbra" [:D][:D][:D]

Ska me bare bestemme oss for en dag då, og se kor mange som kan? Ka med onsdag 8 august??
Evt passe det bedre andre datoer?

Klart det bler "dridbra"
Blir løye å se dåkke "live"....E liksom bare inne på pc`en dåkke[:D][8D]

Litt lenge te ja, men den som vente på noe godt.....[:D]

8 august passe bra[:D] 

glede meg kjempe mye allerede

viss dokken vil ha treff før 8. aug så må dokken bare d.. kan vær med på et aent treff eg[;)] 
men denna mnd blir så hektisk for meg, 60 års dag, ferie så e plutselig mnd øve.. tiå går så sinnsjukt fort, og dissa krabatane våras vokse jo sånn at det e nesten litt trist..

dytte

Eg å Tuva e og me!!!!!!![:D][:D][:D] 8. august passe flott for oss og!!

Back
Topp