Treff i Oslo

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Jeg har dessverre ikke noen i min omgangskrets som er gravide, og vi er siste ut i begge familiene, hvor sistemann nå er 2 år, så min kontakt med andre gravide er jo her via forum..

Er det noen som er interessert i et treff i eller rundt Oslo?

Kan hende det begynner å bli litt for nært termin for flere, men prøver meg likevel, og er det ikke noe stemning for det, så er det ikke noe stemning for det ;)
Hvis det er noe interesse, kan jeg lage en liten poll med datoforslag, f eks første uken i september?

Jeg holder til i Drammen, men tar turen inn til Oslo hvis det passer seg med tid og form. Så svarer når dere har bestemt det.

Nå kjenner jeg at det et litt kjedelig at jeg bor så langt unna Oslo. For det hørtes hyggelig ut [emoji4]

Er ikke akkurat nærme Oslo, men er jo bare en togtur unna :happy: så om kroppen tillater blir jeg gjerne med :)

Jeg får se an formen og datoen, men det hadde vært kos :) Bor i Moss, så ikke langt ifra.

Jeg blir med om dag og form passer og tillater det. Ikke langt fra Sarpsborg med tog/buss... kjøre gjør jeg bare ikke innover i Oslo... har stresset nok med det før :p

Er absolutt med på treff :)

Det vanskeligste er egentlig bare å finne dag/sted og tidspunkt.
Men er vel enklest med noe nær national?

Er absolutt med på treff :)

Det vanskeligste er egentlig bare å finne dag/sted og tidspunkt.
Men er vel enklest med noe nær national?
Ja eller oslo s... er jo en haug med spisesteder mellom disse stedene og ikke lange biten til banen, så alt går for min del :)

Jaaa, la det bli en dag jeg orker. Jeg vil kjøpe makroner på pascal, men kan jo ikke dra ril Oslo bare for det...

Ser ikke problemet med å dra til Oslo bare for det altså! :)

Ja eller oslo s... er jo en haug med spisesteder mellom disse stedene og ikke lange biten til banen, så alt går for min del :)
Eller oslo s ^^ eller annet sted :)
Kommer meg stort sett rundt [emoji14]

Jaaa, la det bli en dag jeg orker. Jeg vil kjøpe makroner på pascal, men kan jo ikke dra ril Oslo bare for det...
Åååh makroner.. fikk veldig lyst på.
Nja, reise til Oslo for det er innafor. Litt mindre å prøve å overtale mannen til å reise til paris for samme greia [emoji14]

OMG!!!! jeg har til gode å sette foten min der inne.. Har bare gått forbi og siklet, da jeg var med mannen på julebord....

OMG!!!! jeg har til gode å sette foten min der inne.. Har bare gått forbi og siklet, da jeg var med mannen på julebord....
Tuller du? Åååh, er du glad i kaker og sånn så er det heaven. Jeg jobbet så jeg gikk forbi daglig noen år. Det var farlig!!

Back
Topp